Permalänk
Medlem

Bygga om garderob till datorhörna

Tydligen fick jag inte längre ha min datorhörna i det andra vardagsrummet som skulle inredas "stilfullt". Det blev då dags att ta över garderoben och flytta in grejerna dit. Sagt och gjort. Idag är det en liten datorhörna istället för en garderob.

Värt att nämna är att sambon garvat stort åt mina "växter", tavlor och figurer i överflöd. Hon må bestämma resten av huset men i min hörna är det jag som bestämmer!

Det blev ett billigt och faktiskt ganska roligt projekt. Jag har tummen mitt i handen och är faktiskt förvånad över hur enkelt allt gick, med ett slutresultat som är helt okej.

Besök galleriet här

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem

Det där fick du till riktigt mysigt med växterna och allt! Litet, snyggt och effektivt.

Permalänk
Medlem

Du får en femma för Oasis bilderna! Sedan såg det helt klart rätt mysigt ut där inne! Fint med växter och sånt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undain:

Det där fick du till riktigt mysigt med växterna och allt! Litet, snyggt och effektivt.

Tackar!

Skrivet av jensen.:

Du får en femma för Oasis bilderna! Sedan såg det helt klart rätt mysigt ut där inne! Fint med växter och sånt!

Hehe, tack för det. Bästa bandet!

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1