Reklam på youtube värre än nånsing ( WISH SPAM !!!!!)

Permalänk
Medlem

Reklam på youtube värre än nånsing ( WISH SPAM !!!!!)

Någon mer än jag som tycker reklam på youtube i skrivande stund är värre än reklam på tv, få den där jävla wish reklamen mellan varje klipp jag kollar på samt, något jävla spel där dom byter ett halsband mot en yxa eller vad fan det är .

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, Skärm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. Nätagg Corsair RM1000x.

Permalänk
Medlem

Skaffa adblock.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av izzeww:

Skaffa adblock.

Finns det till Android TV?

Permalänk
Medlem

Ja vad synd det är om dig som får ta del av gratis material som folk spenderar timmar av sina liv till att producera.

Om det är så plågsamt för dig finns det Adblock att installera. Lycka till.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem

Tycker allt att man kan stå ut med lite reklam för att sponsra dom kanaler man följer.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Avstängd

Jag blir bombad av reklam från Wish via mobilen då.

Adblock på PC'n.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk

Adblock. Kanalerna får redan mer pengar än man kan tänka sig.

Permalänk
Medlem

adblock är installerat och har varit ett måste, men det kommer igenom mycket mera skit nu ändå.

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, Skärm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. Nätagg Corsair RM1000x.

Permalänk
Medlem

Jag hade inte haft så mycket emot reklamen om det varit olika reklamfilmer. Men nej. Bara Wish, med samma skitlåt, gång efter gång. Hur installerar man Adblock i en Androidtelefon?

Visa signatur

GAMINGRIGG: I7 6700K@4,4Ghz. 32GB DDR4. EVGA GTX 1080 TI FTW3 ACX.
SERVER: Core I5 3500K 6x 2Tb WD Caviar Green.
NAS: DS1813+ 5x 4TB Wd Red.
HTPC/VR: i5-7500. 8GB DDR4. EVGA GTX 1080 FTW ACX.

Permalänk
Medlem

Det ända sett jag vet funkar är att man använder Pi-hole DVS en modifierad dns server.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strukt:

Ja vad synd det är om dig som får ta del av gratis material som folk spenderar timmar av sina liv till att producera.

Om det är så plågsamt för dig finns det Adblock att installera. Lycka till.

Det var ingen som sa så 2007. Sedan när Youtube lättade på partnerskapsreglerna så blev ju Googles reklampengar rena rama socialbidraget som delades ut i drivor till amatörer som spelade på sökalgoritmerna eller gjorde, och fortfarande gör, dröniga topplistor och tjänar pengar på andras material.

Nej. Folk som lägger upp sitt material fritt på nätet kan inte förvänta sig få ersättning utan att faktiskt sälja materialet. Vill man stötta sina upphovsmän så har ju alla på Youtube femtioåtta olika tjänster för att ta emot pengar och donationer.

Permalänk
Medlem

Adblock tillsammans med Ghostery gör susen i Chrome iaf. Noll reklam här.

Permalänk
Avstängd

@macbang:

Använd adblock plus om du inte redan använder just den?

Så ser min ut då kan man välja vilket filter man vill använda sig av.

Aktiverat Adblock Warning Removal List Senast uppdaterad i dag 15:30:20 Aktiverat EasyList Senast uppdaterad den 2017-09-30 22:30:21

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Google måste ha en intressant åsikt om er om ni bara ser Wish reklam

P.S. Adblock på Android är möjligt bara om du är rootad. Några appar reklamerar adblock utan root men det som de gör är att köra din trafik genom vpn.

Permalänk
Medlem

Pi-hole löser de åt dig

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk

@Melinho2895: Verkligen inte.

Permalänk
Medlem

Dum jag är som inte skrev att det var youtube på mobilen all reklam om wish kommer hela tiden. På pc är det inga problem.

Visa signatur

Chassi Fractal design R6 USB C, Skärm LG UltraGear 38GN950 38" Moderkort ASUS ROG STRIX X570-E GAMING CPU 5800X3D RAM G.Skill 4x8 DDR4 3600MHz CL16 Ripjaws SSD 1 Samsung 970 EVO Plus 250GB SSD 2 CRUCIAL MX500 2TB. SSD 3 WD SN770 2TB,SSD 4 SAMSUNG 970EVO 512GB, GPU Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB AORUS XTREME NON LHR. Nätagg Corsair RM1000x.

Permalänk
Medlem

Jag brukar ge en tumme ner och stänga av när det kommer reklam. Är det absolut nödvändigt att se klippet får man pina sig igenom reklamen men ändå ge en minustumme.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Strukt:

Ja vad synd det är om dig som får ta del av gratis material som folk spenderar timmar av sina liv till att producera.

Om det är så plågsamt för dig finns det Adblock att installera. Lycka till.

Deras problem om de nu är så dumma att inte skaffa ett jobb på sidan om så de bara kan leva på reklampengar från Youtube. Jag bryr mig inte ett skit om majoriteten slutar göra videor, det skulle bara vara skönt. Då är de som verkligen är trogna och gillar det de gör som fortsätter göra och har jobb på sidan om så de kan försörja sig. Det är inte så att jag går runt och kräver pengar för allt jag gör på sidan om jobbet som jag lägger massa timmar på.

Du kan ha jobb och familj men ändå ha tid för annat.