Alla fyndtips från mellandagsrean
Permalänk
Medlem

Billiga RGB-strips!

Tja! Håller just nu på att "renovera" mitt rum och vill då gärna ha någon form av RGB-ljus för att lysa upp bakom skrivbordet etc. Har letat runt lite i svenska butiker men hittar inget speciellt förutom Phillips HUE som kostar skjortan. Någon som har något tips på billigare LED-slingor? Som ni kanske provat och vet fungerar bra och är snygga? Behöver inte vara något speciellt avancerat annars, det viktiga är väl att de sitter fast samt att man kan byta färg. Kom med tips!

Permalänk

Har själv en rgb strip som kommer från Aliexpress (köpte av en kille i Sverige, som i sin tur köpte därifrån). Är ju självklart inte lika "legit" som att köpa från en mer känd tillverkare, och garanti kan man nog inte räkna med, men betalade 80 kronor, och den håller än.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

I chassit har jag kört på 2st av dessa RGB slingor. Tycker att dem är jävligt smidiga samt billiga, går att klippa dem i kortare längd också.

Visa signatur

🖥️  NZXT H1 - 4070 ti super - i7 12700 - 16GB DDR5
🖱️ Superlight 2
⌨️ Wooting 80HE (incoming)
🎧 DT 990 Pro 250Ω

Permalänk
Medlem

@TwentyØnePenguins: Bra tips! Problemet är att det ofta är 20-50 dagars leverans därifrån och jag skulle behöva det snabbare än så

Permalänk
Skrivet av SebbeT99:

@TwentyØnePenguins: Bra tips! Problemet är att det ofta är 20-50 dagars leverans därifrån och jag skulle behöva det snabbare än så

Sant, leverans kan ta tid. Har för mig att deras standard shipping är 14-17 dagar. Annars verkar ju den som Mistybisty länkade till vara bra, dock kanske lite för kort för att ha bakom skrivbordet...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk