Tillskott och sådant behöver man nog inte tänka så mycket på i början (om man äter okej kost). Viktigast är nog att få igång en träning man trivs med och som funkar med ens förutsättningar. Själv kommer jag inte köra några tillskott alls men då kommer jag heller inte köra några stenhårda träningspass 5 dagar i veckan direkt. Känner man att oj det här var min grej och vill köra på hårdare så kan man börja kolla på kosttillskott kanske men jag är långt ifrån en träningsexpert, finns nån träningstråd i forumet men hittar det inte just nu.
Men jag har hört att dessa tillskott är bra samt kollat på vetenskapens värld, men orkar mycket mer när man tar dessa, så jag är sugen på att testa.
Hitta tjejer på internet så får man först studera vad man ska hänga, detta är en bra fråga och vet inte. Men sweclockers är fel forum, visst finns det gott om teknikduktiga tjejer här, men det finns väldigt många män som är intresserade av dessa.
Det är lite som när jag läste datateknik, där dessa tjejer nästan hade kölappmaskin till alla killar som ville uppvakta dem. -Ställ dig sist i kön så grabbarna til folk som försökte gå före. -Ironi såklart.
Bättre är nog facebook-kanaler om t.ex friluftsliv i ens stad, där man diskuterar olika uteställen. Problemet är att om man inte har intresse av fridlustliv så kommer snabbt tröttna på en tjej som har det som dens huvudintresse, så det gäller att tänka till.
Jag tycker många föreslår så extrema övningar. Gå bara till ett gym och träna som vanligt folk och bland vanligt folk. Det blir dessutom mycket roligare än att hitta på något eget hemma.
Är inte utefter någon tekniks tjej, jo jag har tänkt på att hitta ställen när man har samma intresserade men det är med svårt då mina
intresserades inte innefattar att jag är ute.
Kör BCAA (pulver du blandar med vatten) så får du i dig alla aminosyror. Jag använder det även som ”gott vatten” o det gör även en på MM Sports.
I full fart orkar inte jag mycket mer heller men då sänker man tempot/skalar övningarna/sänker vikterna o.s.v..
Det viktiga e att du kommer igång med träningen.
Är L-Arginin fast med mindre doser, samt lite andra saker, men med ren L-Arginin med högre doser så tror jag det ger mer effekt än BCAA, men får testa och se.
Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666