Mantiz Venus Egpu chassi dockningsstation - SÅLD

Permalänk
Medlem

Mantiz Venus Egpu chassi dockningsstation - SÅLD

Hejsan,

Importerade nyligen den praktiska och snyggaste egpu dockan Mantiz Venus som skulle paras med en Lenovo S940.
Men det blev istället spontanköp av en annan laptop som kräver 100w ut på thunderbolten och därför behöver jag inte denna.
Den är endast testad. Helt slut i lager och går inte att köpa längre. Kostade ca 3500kr att importera.
Färg silver.

Mer info finns här,
https://mymantiz.com/products/mz-02-venus

Utan tvekan den bästa dockan när det kommer till features, utseende och storlek, speciellt om du har en laptop utan dgpu.

Säljes för 3000 eller högstbjudande.
Kan skickas och säljaren betalar för dockan och frakt i förskott (endast swish gäller).

Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag så känner för det.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hejsan,

Jag är intresserad av din eGPU. Lägger ett bud på 2500kr och jag kan hämta vilken dag som helst i veckan.

Med vänlig hälsning,
Eric

Permalänk
Medlem

@EricJacobson: Tack Noterat, ett bra bud. Håller annonsen öppen nån dag eller två till.

Permalänk
Medlem

@0verseer:

Lägger 2600 men jag kan inte hämta. Det får bli frakt

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

@theo0019:Noterat, inga problem att skicka mot förskottsbetalning
Osäker på vad frakten blir dock. Misstänker att den landar på runt 140-150kr enligt Postens portoguide.

Permalänk
Medlem

@theo0019: PM med detaljer skickat Notera även att färgen är den mörka (space gray), inte silver som jag skrev från början.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 0verseer:

@theo0019: PM med detaljer skickat Notera även att färgen är den mörka (space gray), inte silver som jag skrev från början.

Tänkte para den med en space grey MacBook pro så det är ju alldeles utmärkt

Visa signatur

[4770k delid] [1080 EK] [PG348Q] [Custom loop][1.75TB SSD]

Permalänk
Medlem

Såld till EricJacobson