EVGA GeForce GTX 1070 SC Gaming ACX 3.0 HDMI 3xDP 8GB

Permalänk
Medlem

EVGA GeForce GTX 1070 SC Gaming ACX 3.0 HDMI 3xDP 8GB

Hej,

Säljer mitt 1070 då jag helt enkelt uppgraderat till ett nyare. Jag har varit extremt nöjd med kortet och enligt mig fungerar det ypperligt i 1080-upplösning men även 1440 om man kan tänka sig att gå ner lite på detaljer. Kortet har aldrig varit klockat och aldrig strulat.

Föredrar upphämtning men skickar även såklart om det behövs. Vill inte mjölka allt för länge men tänker att kortet ligger uppe 2-3 dagar så åker det iväg i slutet på veckan om det ska skickas.

Betalning sker med swish och vi kan väl börja med 1000kr och se var det hamnar.

Buda lugnt och god jul

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

1000kr+frakt

Permalänk
Medlem

1400 kr + frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

1500 plus frakt

Permalänk
Medlem

1600 + frakt

Permalänk
Medlem

Hallå eller! Jag erbjuder 1600:- och upphämtning (på behörigt avstånd).

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Avstängd

1800+ frakt

Permalänk
Medlem

Mer intresse än jag trodde! Behöver inte dra ut på det så jävla länge så vi kör under morgondagen så stänger vi sen.

Buden är noterade!

Edit: jag är iväg på julfirande och kommer hem 25e och kan packa kortet tidigast då.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av sebbeharry:

Mer intresse än jag trodde! Behöver inte dra ut på det så jävla länge så vi kör under morgondagen så stänger vi sen.

Buden är noterade!

Edit: jag är iväg på julfirande och kommer hem 25e och kan packa kortet tidigast då.

1900 + frakt

Permalänk
Avstängd

2k + frakt

Permalänk
Medlem

Buden noterade! Vi avslutar vid 20:00 när man vaknat från tuppluren efter all julmat.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webgiant:

2k + frakt

Du vann! Skriv till mig i pm så löser vi detaljerna!

Mvh

Visa signatur