Bilder på ditt senaste inköp (2021) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Kabeln var fint förpackad och känns faktiskt nice. Hade det inte stått Andersson hade jag kunnat tänka mig att den vore dyrare. Men enligt hemsidan ska den ha certifieringen, men det fanns inte på förpackningen (ännu?)

Står ingenstans att den är HDMI 2.1 certifierad på sidan, det finns en logga där som är fake, riktigt fult.
Men det är bra att den fungerar iallafall.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coca:

Står ingenstans att den är HDMI 2.1 certifierad på sidan, det finns en logga där som är fake, riktigt fult.
Men det är bra att den fungerar iallafall.

Nej det har du rätt i ser jag nu, det är ju som du säger riktigt fult.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Min nya datorskärm, LG OLED77CX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Bilden på TVn började flimra och hacka, gsync försvann som alternativ från Nvidia control panel och bilden förskjöts några pixlar, så det var bara att svänga förbi Netonnet och plocka upp en ny kabel. Att jag ens lyckades köra två hela dagar utan problem med en random gammal HDMI-kabel ur lådan var väl bara tur

Kabeln var fint förpackad och känns faktiskt nice. Hade det inte stått Andersson hade jag kunnat tänka mig att den vore dyrare. Men enligt hemsidan ska den ha certifieringen, men det fanns inte på förpackningen (ännu?)

https://www.netonnet.se/art/ljud-bild/kablar/hdmi-kablar/ande...

https://i.imgur.com/KOeuJbp.jpg

https://i.imgur.com/SoiObQp.jpg

Alla problem försvann iaf.

edit: som Coca nämde så är loggan på sidan fake. Fulspel.

Citerar mig själv här, kabeln åkte tillbaka idag. Flimmer och tappad signal över 60hz, och ingen upplösning högre än 1366x768 gick att välja. Har beställt en kabel från inet som faktiskt ska ha certifiering, under tiden köpte jag med mig en lyxig Luxorparts-kabel från Kjell som än så länge funkar iaf

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Skrivet av JoOngle:

Så underbart som det kan bli, gillar att du har tagit bilden med lite "värm" stil, ger myskänslan man får av att sitta foran sitt härliga 80 tals Hi-Fi (Oavsett vad dagens ungdomar säger, ljuden är helt unik).

Låter helt klart bra, mycket härligt att sätta sig ner å lyssna en stund efter jobbet

Permalänk
Medlem

Lägenhet!

Permalänk
Medlem

Tröttnade på packet tracer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av naikon:

Jag har gjort samma men inte inflytt förrän i december så den håller på att byggas just nu. Vet inte om man ska posta i "Vänta på pakettråden" istället

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Inaktiv

Köpte mig lite cola:

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Bra val, zeron är mkt godare än vanliga.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Bra val, zeron är mkt godare än vanliga.

Smaken är som baken Jag tar vanliga före Zero åtta dagar i veckan

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Bra val, zeron är mkt godare än vanliga.

Jag tror det är en vanesak för de flesta. De enda jag vet som tycker att zeron är godare är de som inte bör/vill dricka den vanliga, t.ex. diabetiker och de som är hyfsat hälsomedvetna. Alla andra tycker den vanliga är godast, mig inkluderat.

Det här är förstås ingen diskussion som uppstår varje dag så datan är kanske lite bristfällig, men men.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Jag tror det är en vanesak för de flesta. De enda jag vet som tycker att zeron är godare är de som inte bör/vill dricka den vanliga, t.ex. diabetiker och de som är hyfsat hälsomedvetna. Alla andra tycker den vanliga är godast, mig inkluderat.

Det här är förstås ingen diskussion som uppstår varje dag så datan är kanske lite bristfällig, men men.

Tror helt enkelt det är så att man tycker den är godast som man dricker då man vänjer sig vid smaken och blir "beroende" helt enkelt

Jag älskade den vanliga förr, men sen gick jag över till zero för att vara lite nyttigare iallafall och nu tycker jag den är mycket godare! Hade jag ändå gått tillbaka till den vanliga så tror jag säkert jag hade tyckt den var godast igen efter ett tag. Många som verkar vara så.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Jag tror det är en vanesak för de flesta. De enda jag vet som tycker att zeron är godare är de som inte bör/vill dricka den vanliga, t.ex. diabetiker och de som är hyfsat hälsomedvetna. Alla andra tycker den vanliga är godast, mig inkluderat.

Det här är förstås ingen diskussion som uppstår varje dag så datan är kanske lite bristfällig, men men.

"hyfsat hälsomedvetna" dricker inte cola, oavsett zero, light eller vanlig..

Permalänk
Medlem
Skrivet av myra:

"hyfsat hälsomedvetna" dricker inte cola, oavsett zero, light eller vanlig..

Så hälsomedvetna människor är förbjudna från att unna sig något gott ibland menar du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av hax1:

Så hälsomedvetna människor är förbjudna från att unna sig något gott ibland menar du?

Absolut inte, skrev jag det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av myra:

Absolut inte, skrev jag det?

Nej såklart inte, förlåt mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av myra:

"hyfsat hälsomedvetna" dricker inte cola, oavsett zero, light eller vanlig..

De gör de visst det.

100% fel

Permalänk
Hedersmedlem

Tror vi kan lägga diskussionen om zero eller sockerdryck på paus alternativt ta det i en annan tråd.

/Mod

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Hittade den här på Ica Maxi föe 325 kr 🤷‍♂️

https://www.prisjakt.nu/product.php?p=4549237

Also, pepsi max > *

Permalänk

För ovanlighetens skull köpte jag något nytt! Ett Xtrfy K4 TKL som ersättning till ett ganska sunkigt mekaniskt tangentbord från Clas Ohlson Känns och låter kalas... och så är det jävligt snyggt IMO

Permalänk
Medlem
Skrivet av ostrichboy:

https://i.imgur.com/3uWfrMU.jpg

För ovanlighetens skull köpte jag något nytt! Ett Xtrfy K4 TKL som ersättning till ett ganska sunkigt mekaniskt tangentbord från Clas Ohlson Känns och låter kalas... och så är det jävligt snyggt IMO

Ser riktigt bra ut, är det PBT-caps? Och Kailh-brytare? Har du nåt att jämföra med sen innan?

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Skrivet av Starric:

Ser riktigt bra ut, är det PBT-caps? Och Kailh-brytare? Har du nåt att jämföra med sen innan?

Så vitt jag vet är det ABS-caps och röda Kailh-brytare! Det enda jag har att jämföra med är mitt gamla tangentbord som var något Excibel med röda Content (rebranded Outemu afaik). Detta kostade det dubbla mot det förra men bara efter att ha skrivit lektionsplaneringar under eftermiddagen kan jag konstatera att det är värt det. Tyngre, stabilare och mycket mer bekvämt att skriva på. Utan att på något sätt utge mig för att vara kännare eller finsmakare kan jag säga att jag är såld!

Permalänk
Medlem

Fick bli lite grejer för att tvätta bilen.
Noblesse asken följde med trycksprutan, Inet gör det ju rätt hyfsat med pingvinstång men detta var något jag inte sett innan

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Livsnjutare 😎

Det blev en semla idag...

Kanske någon annan med ?, dagen till ära? Hehe

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Fick efter lång väntan mitt RTX 3080 hemlevererat igår. Mycket nöje i att öppna upp besten

en till bild:

Dold text
Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Har bantat hembion till en stereo som orkar driva golvhögtalarna bättre, det blev verkligen skillnad.
Fick tag på sista Yamaha R-N303D hos lokala TV-affären för 1000kr under lägsta priset på prisjakt.

Installationen av WiFi funktioner gick utan manualen också.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Kaffesync !!
https://streamable.com/6nn1m

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Ducky One 2 Mini med Mx Black 😎

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Ducky One 2 Mini med Mx Black 😎
https://imgur.com/XfSGZY7.jpg

Snyggt. Visste inte ens att black fanns kvar. Det är vad jag förknippade 6gv2 med, för många, många, mååånga år sedan.

Visa signatur

It’s more fun to compute.