vr-headset till telefon i kartong - stort paket

Permalänk
Medlem

vr-headset till telefon i kartong - stort paket

Har börjat rensa inför sommaren. Hittade då ca 150-200st av dessa som skänkes till något roligt projekt. Det äe upphämtning som gäller. Det blir en ”extra stor” flyttkartong och det är helt enkelt inte lämpligt med annat transportsätt.

Kommentar i tråden. Effektivitet, enkelhet och något som gynnar så många som möjligt är det jag är ute efter. Dessa är från Claes Ohlson. Så det är inga dyrgripar. Men kan vara roligt till något projekt kanske?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Tjena! Såg inte att man skulle kommentera men har skickat ett PM. Vet vart dessa skulle komma till användning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Tjena! Såg inte att man skulle kommentera men har skickat ett PM. Vet vart dessa skulle komma till användning.

Hej! Hur har du tänkt använda dem? Jag tänkte skapa en historierunda där jag bor, dvs olika stationer med historiskt information med någon form av interaktivitet (vr). Eventuellt går inte alla vr-seten åt till det och i så fall blir det någon form av konstverk av resterande.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av psicotec:

Hej! Hur har du tänkt använda dem? Jag tänkte skapa en historierunda där jag bor, dvs olika stationer med historiskt information med någon form av interaktivitet (vr). Eventuellt går inte alla vr-seten åt till det och i så fall blir det någon form av konstverk av resterande.

Kortfattat, Har nyligen läst klart en kurs på universitetet Där dem vanligtvis har ett upplägg där VR headset används. De hade endast ett fåtal att låna ut så detta skulle vara perfekt

Permalänk
Medlem

Vill ni dela lite är det helt ok med mig. Viktigast är att dom slipper gå i brännbart.

Permalänk
Medlem

@Mr.Pro, ska vi ta 50/50?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av psicotec:

@Mr.Pro, ska vi ta 50/50?

Fick svar på mail!

Du kan faktiskt ta alla, dem behövde inte denna modell.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

Fick svar på mail!

Du kan faktiskt ta alla, dem behövde inte denna modell.

Grymt att få svar under påskhelgen, respekt till dem ✊ !

@rmd Hur ser det ut för dig på tisdag, kan jag komma förbi runt lunch? Annars är det bara att föreslå en tid så ska jag försöka anpassa mig.