Var fan har jag lagt mitt snus😠

PermalÀnk
Medlem ★
●

Var fan har jag lagt mitt snus😠

Trodde jag Àntligen skulle bli av med problemet med att jag lÀgger snusdosan pÄ platser jag inte kommer ihÄg. Köpte mig AirTags men inte fick den plats i snuslocket för den var 1mm för hög. Blev att stoppa i den i en liten snipe-pÄse och in i sjÀlva dosan bland allt portionssnus.
SÄ min frÄga Àr: NÄgon som vet nÄgon sort med en dosa som har ett afallsfack dÀr en AirTtag fÄr plats? Struntar i hur det smakar för just nu anvÀnder jag tomma Gustavus eller LD dÀr jag lÀgger över mina nikotin och snuspÄsar. Köpta bara för de har bra fack... tills nu.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skÀrm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

PermalÀnk
Medlem ★
●

Gettomod.... Tejpa den pÄ baksidan....

FrÄgan Àr dock fur mÄnga dosor du förlÀgger... En Air Tag kostar ju som tvÄ dosor...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
â–ș FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | HP Z27n |â–ș Realme GT Master |

PermalÀnk
Medlem ★
●

PS - AirTags Àr smÄ BT-pluttar som gÄr att spÄra med en iPhone 11/12. Mobiltillbehör och dÀrför i denna trÄd.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skÀrm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av xfade:

Gettomod.... Tejpa den pÄ baksidan....

No, not a solution 😄

Visa signatur

PermalÀnk
●

3d-printa ett lock som din tag passar i, alternativt, Àger du ingen printer sÄ ber du nÄgon som har en.

Visa signatur

Asus X-570 E-Gaming || AMD Ryzen 7 3700x || 32GB Corsair Vengeance 3600Mhz || MSI GeForce RTX 3080 10GB SUPRIM X || Corsair AX1200 ||

PermalÀnk
●
Skrivet av yrfhar:

Trodde jag Àntligen skulle bli av med problemet med att jag lÀgger snusdosan pÄ platser jag inte kommer ihÄg. Köpte mig AirTags men inte fick den plats i snuslocket för den var 1mm för hög. Blev att stoppa i den i en liten snipe-pÄse och in i sjÀlva dosan bland allt portionssnus.
SÄ min frÄga Àr: NÄgon som vet nÄgon sort med en dosa som har ett afallsfack dÀr en AirTtag fÄr plats? Struntar i hur det smakar för just nu anvÀnder jag tomma Gustavus eller LD dÀr jag lÀgger över mina nikotin och snuspÄsar. Köpta bara för de har bra fack... tills nu.

Vad sÀgs om en custom dosa med utrymme för en Airtag?
Jag kan svarva en i trÀ till dig om du önskar?
Det Àr ju inte mycke jobba att lÀgga över lite snus?

PermalÀnk
AvstÀngd
●

Bakfickan? I gymnasiet sÄg mÄnga manliga (pojkiga?) fickor ut sÄ hÀr.

PermalÀnk
Medlem ★
●

https://www.ikea.com/se/sv/p/pruta-matlada-transparent-bla-70... Limma fast taggen i locket

Annars lÄter @cypress_86 idé trevligt

PermalÀnk
Rekordmedlem ★
●

Om du har sÄna problem sÄ anvÀnd hela dosan pÄ en gÄng.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar pÄ en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar pÄ Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har ocksÄ oscilloskop, mÀtmikrofon och colorimeter.

PermalÀnk
Medlem ★
●

ja doserna gĂ„r Ă„t snabbt, gĂ„r Ă„t 3prillor varje gĂ„ng. haha min bakficka ser nĂ€stan ut sĂ„ fortfarande Ă€nda tillbaks till 7-8an i högstadiet typ 😋 inte lika markerat i bakfickan nu för tiden dock 🙂🙄
men magvĂ€ska kan du ju skaffa sĂ„ har du den alltid dĂ€r 😋

ex https://barshopen.com/roligt-annorlunda/midjevaska-olmage/?gc...

Visa signatur

In science we trust!

PermalÀnk
●

Lundgrens och granit har flexibla bjudlock sÄ deras dosor borde fungera utmÀrkt med airtags

PermalÀnk
Medlem ★
●

japp kör sjÀlv lundgrens stark, den Àr lite gummi aktig i botten pÄ snuslocket ocksÄ sÄ borde inte vara nÄgra problem att fÄ plats med en i den.

Visa signatur

In science we trust!

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av hopppasdefunkar:

Lundgrens och granit har flexibla bjudlock sÄ deras dosor borde fungera utmÀrkt med airtags

Haha skulle precis skriva detsamma! Granitens Àr ju riktigt flexibelt.

PermalÀnk
Medlem ★
●

I kylen. Vart har man annars sitt snus?

Visa signatur

â–Ș R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
â–Ș Nintendo Switch - iPhone XR

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av htbtoma:

I kylen. Vart har man annars sitt snus?

Under lÀppen?

PermalÀnk
Medlem
●
Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av Viktorph:

Under lÀppen?

Det dÀr gÄr att diskutera...

PermalÀnk
AvstÀngd
●
Skrivet av mrqaffe:

Om du har sÄna problem sÄ anvÀnd hela dosan pÄ en gÄng.

Min terapeut hade en halv snusdosa (lös) i överlÀppen. Först gjorde han en fyrkant av en fjÀrdedels dosa och stoppade upp i ena sidan, sedan gjorde han en till och stoppade upp i andra sidan.

PermalÀnk
●

Köp en custom dosa som passar? Stylish!

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av hopppasdefunkar:

Blir att köpa och prova. Trodde jag hade en gammal Granit hemma med bottenskruvar till moderkort men det var en Knekt.

Visa signatur

PermalÀnk
Medlem ★
●

Jag löser det med att jag har flera Dosor öppnade! En dator vid datorbordet, soffan, jobbet.

Visa signatur

| 9900K | Z390 Aorus Elite | NH-D15 | 16GB@3200MHz | Gigabyte 5700XT GAMING OC | RM750X V2 750W | Intel 660P M.2 1TB | LG55C9 | Fenris A5 | Samsung S23 |

PermalÀnk
Medlem ★
●

Sluta snusa. Det luktar och smakar sÄ illa ÀndÄ. Börja röka istÀllet.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

PermalÀnk
Medlem ★
●

NÀr vi ÀndÄ Àr inne lite pÄ det. Jag funderar pÄ Tile Pro till familjens nycklar, Àr det nÄgon som har erfarenhet av dessa trackers?

PermalÀnk
Medlem ★
●

Helt ot men jag lÀste topic som "Va fan har jag lagt i mitt anus" och tÀnkte det hÀr blir intressant....
Undrar vad freud skulle sÀga

Visa signatur

"Arguing on internet is like running in the special olympics. Even if you win you're still retarded."