Överlevnadsstrategi med zombies?

Permalänk
Medlem

Överlevnadsstrategi med zombies?

Jag letar efter ett kul zombieöverlevnadsspel. Typ där man ska leta saker, bygga lite, försvara basen från zombies osv... men inte något actionspel där jag lägger 75 % av tiden på att slåss.

Ingen multiplayer heller. Alls.

Någon som har nåt tips?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Det första jag kommer att tänka på är Project Zomboid, tror det ska kunna gå att spela singleplayer annars finns mod av DayZ som ger singleplayer, inte provat det själv dock.

Permalänk
Medlem

They are billions?

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem
Skrivet av µiCro:

Det första jag kommer att tänka på är Project Zomboid, tror det ska kunna gå att spela singleplayer annars finns mod av DayZ som ger singleplayer, inte provat det själv dock.

Ahh... tack. Det spelade jag för länge sedan ser jag, då var det gratis, eller beta eller nåt. Project Zomboid alltså. Jag ska kolla in det igen.

Skrivet av nick-li:

They are billions?

Det spelade jag när det ingick i EA Play, nu har de konstigt nog flyttat det till Play Pro... Jaja, jag gillade inte det, det var svårt som fasen tyvärr.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

7 days to die!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | MSI 4090 Suprim X | Asus x570 prime pro | 32 GB G-Skill 3600mhz | EVGA G2 1000W | LG CX48 | Custom loop vattenkylning, 3 x 420 radiatorer, 2 x D5

Permalänk
Medlem

Colony survival

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.