Permalänk
Medlem

Corsair 900D auktion

Säljer ett stycke Corsair 900D. Skicket är använt däribland två borrhål där reservoaren för vattenkylningen suttit (se bild). Skruvarna har blandats med andra skruvar och några har försvunnit men har försökt pussla ihop de skruvar som ska ingå så gott det går och till ett antal som hyggligt motsvarar vad som ska följa med (se bild).

Kommer i sin original kartong så kan skickas men gissar på en dyr frakt, om någon verkligen vill ha chassit och inte kan hämta/mötas så kan jag kolla upp kostnad för att frakta.
Chassit finns för upphämtning i området kring Enånger i Hälsningland. Har också vägarna förbi Gävle, Uppsala, Stockholm hela vägen ner till Västervik i Småland lite då och då så med lite tålamod kan potentiellt frakten lösas på så viss också.

Jag tänkte mig en auktion med start på 500kr. Auktionen sker i kommentarstråden och pågår tills kl. 21 den 23 september med 15 min anti-snipe.

Hare gott!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Jag börjar på 500kr om det är möjligt att mötas upp i Gävle någon gång, Det är inte bråttom att få det efter köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakbiker:

Jag börjar på 500kr om det är möjligt att mötas upp i Gävle någon gång, Det är inte bråttom att få det efter köp.

Noterat. Gävle kommer jag nog passera inom de närmsta veckorna.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.