PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Hur har de bara 1

De som jobbar på Amazon vill väl ha alt scalper bottarna som köper per automatik.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

De som jobbar på Amazon vill väl ha alt scalper bottarna som köper per automatik.

Fick ingen distill notis heller

Permalänk
Medlem
Skrivet av Veriuz:

Hur har de bara 1

Troligtvis en retur som har gått i retur av någon anledning. Kanske outhämtat paket av någon kund som har hittat från annat håll.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Skrivet av Macattack97:

Hej! Inte skrivits här på ett tag. Letar febrilt efter ett ps5 nu inför fifa releasen. Hur vet ni när dem är i lager? Tar tacksamt emot tips om hur jag skaffar ett. Mvh

Om du inte varit inne på lokala Webhallen är det värt ett försök fortfarande, men kommer bero på var du bor såklart. Var inne i Linköping idag och de tog emot bokning för nästa leverans.

Permalänk
Avstängd

Var i Malmö idag och kunde boka enkelt. Leverans beräknas någonstans i november.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrP3pper:

Var i Malmö idag och kunde boka enkelt. Leverans beräknas någonstans i november.

Skulle det inte komma en leverans nu i slutet av september börja av oktober?

Permalänk
Skrivet av Visual_Gourmet:

Om du inte varit inne på lokala Webhallen är det värt ett försök fortfarande, men kommer bero på var du bor såklart. Var inne i Linköping idag och de tog emot bokning för nästa leverans.

Är det någon idé att åka ditt i morgon? Undrar eftersom jag bor i Norrköping mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrP3pper:

Någon som frågat hur länge man kan boka? I linköping? Kanske ska åka till linköping men vill ju inte komma dit om det inte går längre

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Veriuz:

Någon som frågat hur länge man kan boka? I linköping? Kanske ska åka till linköping men vill ju inte komma dit om det inte går längre

Frågan är om man ens behöver egentligen åka, boka via telefon borde väll räcka? Rekommenderar att ringa först innan och se.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Emil02:

Skulle det inte komma en leverans nu i slutet av september börja av oktober?

Personalen bakom disken sa till mig att konsolerna som skulle leverans i oktober är fullbokade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DrP3pper:

Personalen bakom disken sa till mig att konsolerna som skulle leverans i oktober är fullbokade.

Går inte att boka via telefon. Har testat

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Veriuz:

Går inte att boka via telefon. Har testat

Men, du kan i alla fall ringa först o fråga om det fortfarande går att boka, alltså på plats då.

Permalänk
Medlem

Jag har varit på jakt efter PS5 i flera månader utan att lyckats få tag i en konsol. Men igår när jag skulle göra ett ärende på Webbhallen i Uppsala och fick reda på att man kunde boka PS5 hos dem, gjorde jag naturligtvis en bokning och fick veta att jag får mitt ex i slutet av september. Gud så glad jag blev av det beskedet.
Det där med att vissa får sina PS5or senare än andra, måste ju handla om tillgång i de olika Webbhallen-butikerna och när man faktiskt var in och gjorde en bokning.

Visa signatur

Var rädd om vår planet och varandra.

Permalänk
Skrivet av DrP3pper:

Men, du kan i alla fall ringa först o fråga om det fortfarande går att boka, alltså på plats då.

Man kan ju bara ringa kundtjänst men tyvärr kan de inte svara på ett skit tyvärr

Permalänk
Skrivet av silenthill:

Är det någon idé att åka ditt i morgon? Undrar eftersom jag bor i Norrköping mvh

Är du riktigt sugen hade jag gjort det, fick ingen känsla alls av att det var rusning för bokningarna. Men prova ringa först och fråga om bokningsläget i Linköping. Leverans i oktober var deras hypotes, worst case november.

Permalänk
Skrivet av Visual_Gourmet:

Är du riktigt sugen hade jag gjort det, fick ingen känsla alls av att det var rusning för bokningarna. Men prova ringa först och fråga om bokningsläget i Linköping. Leverans i oktober var deras hypotes, worst case november.

Det ska jag göra kommer åka direkt efter jobbet hoppas det inte är för sent bara.
men tack för feedbacken

Permalänk

Det var väll ett rätt bra tag sedan det kom några in till Sverige eller, elgiganten hade utlottning i förra veckan så borde komma fram några fler hos andra ÅF?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alejandro1:

Det var väll ett rätt bra tag sedan det kom några in till Sverige eller, elgiganten hade utlottning i förra veckan så borde komma fram några fler hos andra ÅF?

Ja med tanke på fifa är runt hörnet så. Kan man ju tycka det. Vi får hoppas på det.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Skrivet av silenthill:

Det ska jag göra kommer åka direkt efter jobbet hoppas det inte är för sent bara.
men tack för feedbacken

Så nu har man bokat en på webhallen i Linköping, och det är inte för sent än. Tack alla för hjälpen
Mvh Johan

Permalänk
Medlem

Gjorde en retur på Elgiganten Kungsgatan Stockholm nyss, kanske står på hyllan nu?

Permalänk
Skrivet av cracko:

Gjorde en retur på Elgiganten Kungsgatan Stockholm nyss, kanske står på hyllan nu?

😱 får man fråga varför

Permalänk
Medlem

Var precis inne på elgiganten och dom sa att alla returer skickas tillbaka till något lager i Stockholm och lottas ut i nästa dragning.

*Edit
Dom trodde även att Sony har skruvat upp produktionen lite och att det kommer komma leveranser mer frekvent framöver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Ja med tanke på fifa är runt hörnet så. Kan man ju tycka det. Vi får hoppas på det.

Vet inte om jag tror Sony eller någon leverantör håller på försäljning för att FIFA 22 ska släppas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Huttius:

Vet inte om jag tror Sony eller någon leverantör håller på försäljning för att FIFA 22 ska släppas.

Tror inte det heller, men att de kanske skalat upp för att få ut lite fler konsoler till 1 oktober. Bara spekulationer som sagt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Yaay, nu ligger mitt hos ombudet.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrnez:

Yaay, nu ligger mitt hos ombudet.

Grattis! Nu är det förhoppningsvis våran tur också, snart, haha!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Netonnet verkar ha lagt upp flera bundles, kmr nog in i lager där snart

Permalänk
Medlem

Tycker den här utvecklingen med att det "inte går att boka" är rätt intressant, på tvärtomspråk då. Irriterande. Det är klart att alla ÅF KAN ha köer, de vill bara inte, alternativt har sony bett dem att inte ha det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galbert:

Netonnet verkar ha lagt upp flera bundles, kmr nog in i lager där snart

Ser bara Standard och Digital som tidigare varit där..?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

Ser bara Standard och Digital som tidigare varit där..?

Jag är inloggad

https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...