Högtalare, Billig NUC & Projektorstativ

Permalänk
Medlem

Högtalare, Billig NUC & Projektorstativ

Letar efter en billig NUC till ett barns första dator, en gammal i5a räcker så länge det kan hantera vardagliga uppgifter som spela upp film och surfa på nät. Jag vill helst hålla priset lågt.

Letar också efter en högtalare, något som hade tänkt användas med en billig projektorsetup så inga tjusiga 5.1 surroundsystem som kostar skjortan av en. Något i stil med 300-400kr.

Sist men inte minst, ett projektorstativ. Inget galet utan en enkel sort som man kan lägga projektorn på. Ska helst vara stabil och klara av en normalstor projektor.

Kan hämta upp i Skåne eller betala för frakt ifall de ska skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Zapa:

Letar efter en billig NUC till ett barns första dator, en gammal i5a räcker så länge det kan hantera vardagliga uppgifter som spela upp film och surfa på nät. Jag vill helst hålla priset lågt.

Letar också efter en högtalare, något som hade tänkt användas med en billig projektorsetup så inga tjusiga 5.1 surroundsystem som kostar skjortan av en. Något i stil med 300-400kr.

Sist men inte minst, ett projektorstativ. Inget galet utan en enkel sort som man kan lägga projektorn på. Ska helst vara stabil och klara av en normalstor projektor.

Kan hämta upp i Skåne eller betala för frakt ifall de ska skickas.

Läs hela annonsen här

Tjena! Jag har tänkt at sälja min Intel NUC och såg din annons. Den har fram tills nu använts som HTPC i vardagsrummet och funkar finfint att spela upp film och surfa med.
Det är en NUC D34010WYKH.
Intel Core i3 Gen 4
8 Gb RAM
120 Gb HDD
Den är också utrustad med Intels WiFi kort(detta var ej standard på dessa).
HDMI-kabel ingår.
Har även en bluetoooth adapter och ett trådlöst tangentbord med touchpad till den.

Skicka ett PM om du är intresserad

MvH Johan