Oculus Quest 2 med alla goa tillbehör

Permalänk
Medlem

Oculus Quest 2 med alla goa tillbehör

Riktigt fett att lira men har lite för smått hemma så det blir mest PS5. Den kan förhoppningsvis göra någon lycklig! Den är i utmärkt skick!

Oculus Quest 2 64GB + Elite Strap with Battery + Carry Case + Fit Pack V1.

Budgivning tills lördag
Hämtas i Lund!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

| GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Ifall du vill sälja strappen separat :) hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej. Hur är det med detta och glasögon? Kanske funkar bra utan glasögon om det är på långt håll jag behöver dom?

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr +frakt, Börjar med ett bud för rubbet :)
Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Hej. Hur är det med detta och glasögon? Kanske funkar bra utan glasögon om det är på långt håll jag behöver dom?

Det kan jag svara på!
Har quest 2 och glasögon. Det följde med en plastram som man monterar innanför skumgummit. Detta gör att headsetet kommer lite längre från ögonen och det blir inga problem att använda ihop med glasögon

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Kan även tillägga att om man vill vara på den säkra sidan så funkar dessa bra:
https://smartadeals.se/produkt/anti-scratch-lens-och-silicone...

Eftersom både glasögon och linser är konkava är det bra med en fysisk barriär som separerar dem.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 800 kr +frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr 2000 + frakt
Permalänk
Nytt bud: 2 050 kr 2050kr + Hämtar
Permalänk
Medlem

Hur länge har du haft dem?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Floskel:

Hur länge har du haft dem?

Ett år lite drygt

Visa signatur

| GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800X | Asus TUF Gaming B550M-Plus | Corsair Vengeance LPX Black 64GB | Fractal Design North | Corsair RM750X 750W v2 | Noctua NH-U12S |

Permalänk
Medlem

Endast avhämtning eller kan du tänka dig skicka?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr +Frakt (kostar för mycket att köra 20mil t&r i dagens Sverige)🙂
Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr 2500kr + frakt
Permalänk
Medlem

Kommer prioritera hämtning men lyssnar på bud med frakt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr + frakt
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr + Hämtar
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 200 kr + Frakt
Permalänk
Medlem

2500kr med hämtning i Lund

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr Med hämtning i Lund, nu blev det rätt :D
Permalänk
Medlem

Är det sålt?

Permalänk
Medlem

Hallå hallå. Har fått en bud på PM med upphämtning som jag kommer ta. Tack för era bud!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gottson:

Hallå hallå. Har fått en bud på PM med upphämtning som jag kommer ta. Tack för era bud!

Vad ligger budet på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gottson:

Vad är poängen med budgivning i annons om folk smyger in bud via PM?

Kanske någon som är villig att lägga 1000:- över nuvarande bud, just saying.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte varför folk lägger bud i PM, det finns ju en bra budfunktion här. Men det händer nästan alltid Det budet är på 3400 med hämtning. Eftersom jag prioriterar hämtning så gjorde jag en kvalificerad gissning att ingen vill matcha det!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur