Permalänk
Medlem

Post Covid Gaming

Undrar lite över dem som tillbringat all hemma-tid bakom skärmen med online-spel under pandemin. Är det svårt när det nu har öppnats upp. Känner ni någon som blivit helt lost och inte klarar gå tillbaka?

Jo, jag vet de som nästan tränat ihjäl sig under pandemin men min fråga gäller bara spelare. Små som stora, arbetare och studerande.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Inaktiv

Klarar att gå tillbaka till vad? Ett normalt liv?

Permalänk
Medlem

Vilka har kunnat spendera all tid till att spela? De flesta har jobb eller skolor att sköta, även om man jobbar hemifrån blir man nog inte så populär hos sin arbetsgivare om man spelar istället för att jobba. Har man lagt all tid till spelande så har man nog inget jobb kvar att gå till idag.

För egen del har det jobbats som vanligt. Inget jobba hemifrån, det går inte med mitt jobb, så det har inte funnits mer tid än innan till att spela.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon201296:

Klarar att gå tillbaka till vad? Ett normalt liv?

Jomän, slut på distansarbete, distansstudier och ofrivillig betald ledighet betald av staten.

Visa signatur

[AMD Ryzen 9 3900X] [ASUS GeForce RTX 2080 Ti] [LG OLED 55 C9 som skärm] [Samsung HW-Q96R till ljudet]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alphahanne:

Vilka har kunnat spendera all tid till att spela? De flesta har jobb eller skolor att sköta, även om man jobbar hemifrån blir man nog inte så populär hos sin arbetsgivare om man spelar istället för att jobba. Har man lagt all tid till spelande så har man nog inget jobb kvar att gå till idag.

För egen del har det jobbats som vanligt. Inget jobba hemifrån, det går inte med mitt jobb, så det har inte funnits mer tid än innan till att spela.

Okej, då kanske det inte finns några/många som spelat mer och min fråga är besvarad 👍

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

Känns som de flesta tagit pandemin med en klackspark och har inga problem att gå tillbaka till det som var.

Förmodligen på grund av våra högst förlåtande pandemirestriktioner. Livet blev inte direkt superomvälvande påverkat

Permalänk
Medlem

Jag har spelat lika mycket som innan pandemin.

Visa signatur

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080 GPU: uppgradering inför RTX 5000.

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil