Permalänk
Medlem

ASUS Cerberus 1070 Ti 8GB

Tjena! Jag säljer ett ASUS Cerberus 1070 Ti åt min kompis. Han köpte det begagnat för några år sedan och har använt det varsamt fram tills nyligen. Han fick problem med att fläkten började låta högt men efter att jag har plockat isär och gjort rent kortet så har jag inte upplevt några problem alls. Under tiden så hann han upgradera och det är därför jag säljer det.

När jag körde det i min dator så fanns det även ett nämnvärt spoltjut, men det var inget jag tänkte på med hörlurar på. Det kan även bero på att mitt nätagg närmar sig 10 år nu eftersom min kompis inte hade upplevt detta.

Annars presterar kortet väldigt bra. Fläktarna går tyst och med ny kylpasta så fick jag som max upp det i 65C under full load.

Bud från 2500kr
Endast avhämtning i Helenelund eller möte vid Helenelund centrum/pendeln.
Kortets Specs

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr och hämtar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 100 kr 2100 + hämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 200 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr kan hämta om det finns kvar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem

Tack för alla bud. Kortet finns kvar men jag väljer att avvakta och hoppas på bättre bud

Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr Köp nu, inkl frakt, en kompis som behöver en kort snabbt.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 2 500 kr Finns det möjlighet att mötas upp mer centralt?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Grodmannen:

2 500 kr Finns det möjlighet att mötas upp mer centralt?

Ja, jag skulle kunna ta mig till t.ex. centralen om det funkar bättre!