Permalänk

På jakt efter ett 3090/3090ti

Som rubriken säger så är jag på jag jakt efter ett 3090 eller 3090ti

Hör av er i tråden och skriv vad ni har och hur mycket ni vill ha för det!

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

kfa2 geforce rtx 3090 sg 24gb kvitto och kartong finns 👍11k

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

kfa2 geforce rtx 3090 sg 24gb kvitto och kartong finns 👍11k

Väldigt bra deal!

Håller tråden öppen några dagar så skulle du få sålt ditt innan så skriv gärna

Permalänk
Medlem

jupps 👍 kortet fungerar alldeles utmärkt också kan ju tilläggas.

mvh

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk

Håll koll på Tradera, de som legat ute med aktion har inte gått över 10k de senaste dagarna. Eller iallafall inte den jag haft på bevakning.

Tex. Ett kfa2 för 9400:-.
https://www.tradera.com/item/549222928

Kan vara värt att kika iallafall.

Permalänk
Medlem

de va extremt billigt 👍🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dahlstromm:

Håll koll på Tradera, de som legat ute med aktion har inte gått över 10k de senaste dagarna. Eller iallafall inte den jag haft på bevakning.

Tex. Ett kfa2 för 9400:-.
https://www.tradera.com/item/549222928

Kan vara värt att kika iallafall.

Skriver under på det. Ligger ett gäng ute med startbidrag runt 10isch och de går inte. Har gått 2-3st som jag haft koll på för 9500isch.

Ligger ett gäng ute på blocket med för 10. Här har man dock en trygghet i att man kan ha bättre koll på säljaren vilket är en trygghet 🙏

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreas89:

Skriver under på det. Ligger ett gäng ute med startbidrag runt 10isch och de går inte. Har gått 2-3st som jag haft koll på för 9500isch.

Ligger ett gäng ute på blocket med för 10. Här har man dock en trygghet i att man kan ha bättre koll på säljaren vilket är en trygghet 🙏

Autocorrect… Startbud, inte startbidrag…

Permalänk

Uppskattar all feedback! Vet ni någon eller ser nån annons jag missat (inte tradera) så skriv

Permalänk

Dvs blocket e okej, och här då såklart:)

Permalänk

Vet att ni alla vill väl men hade helst sett säljare i tråden eller länktips

Allt gott!

Permalänk
Medlem

yes on topic igen, kan hålla kortet tills på måndag senast lr iaf veta om du ville ha det för lagt ut annonsen på blocket så är mail bombad där av folk 😖 så jag kan ta bort annonsen så man får lugn å ro igen 🙂

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Har ett Galax 3090 Ti Hall of Fame oc lab med vattenblock från bitspower. Det vill jag dock ha lite mer än 11k för. Hör av dig via pm om intressant.

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

yes on topic igen, kan hålla kortet tills på måndag senast lr iaf veta om du ville ha det för lagt ut annonsen på blocket så är mail bombad där av folk 😖 så jag kan ta bort annonsen så man får lugn å ro igen 🙂

Har inte pengar förrän sent nästa vecka, så bättre du kör blocket då! Men tack för ditt erbjudande

Permalänk
Medlem

det är lungt för mej å vänta, säljer hellre till en swecis. men behöver veta om du ville ha det eller inte iaf så jag kan ta bort annonsen tills på måndag 👍🙂 annars så säljer jag av det på måndag tyvärr :/

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

@rauf har bara bra grejer så du vet 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Skrivet av Göteborgaren:

det är lungt för mej å vänta, säljer hellre till en swecis. men behöver veta om du ville ha det eller inte iaf så jag kan ta bort annonsen tills på måndag 👍🙂 annars så säljer jag av det på måndag tyvärr :/

Tror jag siktar på något annat så sälj du på blocket. Tackar för att du kan hålla men jag kör på något annat.

Permalänk
Skrivet av Rauf:

Har ett Galax 3090 Ti Hall of Fame oc lab med vattenblock från bitspower. Det vill jag dock ha lite mer än 11k för. Hör av dig via pm om intressant.

Du har PM

Permalänk
Medlem

okej :)👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Annonstråd rensad*

Håll diskussioner om RTX 4000 i diskussionstrådar och inte i annonstrådar, tack.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Asus RTX 3090 Strix OC White, kartong och kvitto finns. 11500:-

Visa signatur

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Skrivet av ottomanslap:

Asus RTX 3090 Strix OC White, kartong och kvitto finns. 11500:-

Du har PM

Permalänk
Medlem

Zotac RTX 3090 TRINITY OC ZT-A30900J-10P Grafikkort, Svart, 24 GB. Helt nytt i kartong. Aldrig använt. inköpt 11 oktober 2021. Kvitto finns. Garanti finns kvar. 12 000. Hör av dig om det är intressant.

Permalänk
Skrivet av Alex5:

Zotac RTX 3090 TRINITY OC ZT-A30900J-10P Grafikkort, Svart, 24 GB. Helt nytt i kartong. Aldrig använt. inköpt 11 oktober 2021. Kvitto finns. Garanti finns kvar. 12 000. Hör av dig om det är intressant.

Intressant kort och ok pris men du reggade dig 15 minuter innan du skrev inlägget och det är det enda inlägget du gjort. Det är mycket pengar det handlar om så tackar snällt nej

Permalänk
Medlem
Skrivet av ringstorp:

Intressant kort och ok pris men du reggade dig 15 minuter innan du skrev inlägget och det är det enda inlägget du gjort. Det är mycket pengar det handlar om så tackar snällt nej

Han skulle kunna skicka först och du betalar efter att du har tagit emot varan. Så gör man på många andra marknader där säljaren är ny och inte har några referenser?🙂

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Skrivet av Edin1984:

Han skulle kunna skicka först och du betalar efter att du har tagit emot varan. Så gör man på många andra marknader där säljaren är ny och inte har några referenser?🙂

Sant! Tänker bara att det är en risk för båda att göra så men ett bra tips jag inte tänkte på

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Tillbaka till annonsen, var visst svårt att hålla det till erbjudanden om att få köpa kort.
/Mod

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk

Annonsen är avslutad