Permalänk
Medlem

Asus 4090 TUF till MSRP

Tjena

Har ett Asus 4090 TUF till salu. Bara testat en kort stund, alla plast sitter kvar o.s.v. Komplett i kartong såklart och kvitto från välrenommerad svensk butik.

Säljer för att jag har HOF-kort på ingång TUF är annars ett riktigt bra kort med riktigt bra kylare. Vill inte scalpa, så säljes för samma pris som jag köpte det för: 21990 plus frakt. Först till kvarn... Annars går det tillbaka på returrätten, men säljer hellre till Swecare.
Dock kan inte kortet skickas förrän till helgen eller på måndag. Upphämtning är möjligt i helgen och sker då i Kävlinge-trakten i Skåne.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

En sann hjälte, @Rauf är en äkta Sweclockare och ett nöje att göra affärer med, rekommenderas varmt

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna för 21990:- + frakt!

Permalänk
Medlem

Var hittar du HoF-korten? Direktkontakt med Galax/Sponsring?

Jag är stort fan av KFA2/Galax-korten och dom jag haft tidigare har varit supertysta och svala. Det är bara NoN som säljer dom och aldrig HoF-edition.
Sorry för OT.

Visa signatur

[EpoX8k5a2+]-[Xp1600@1815]-[Extreme DDR2700] - [Gainward ti4200]

Permalänk
Medlem

Kan ställa mig som tvåa om första inte går igenom

Permalänk
Medlem

@lumpa var först. Kontaktar dig via PM ikväll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rauf:

@lumpa var först. Kontaktar dig via PM ikväll

Yes, vad bra! 😃

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad