Gmail på Iphone låter mig inte logga in

Permalänk

Gmail på Iphone låter mig inte logga in

Helt plötsligt så visas endast snurran/loadern när jag startar Gmail-appen på min Iphone.

Jag följde ett tips att ta bort appen o ominstallera och nu kommer jag bara till steget där jag ser Gmail-loggan och kan klicka på "Logga in".
Där ser jag mina två konton "ibockade" och sen kan jag klicka på "Klar". Det finns inget annat.
Då kommer jag tillbaka till tidigare steg med Gmail-logga o "Logga in". Jag vill komma till min inkorg.

Gmail fungerar som vanligt på min dator via Chrome.

Permalänk

Här är startbilden. Kan liksom inte göra något.

Permalänk

Här är där jag kan lägga till konton. De två översta är som det ska vara.
Kan inte komma vidare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Helt plötsligt så visas endast snurran/loadern när jag startar Gmail-appen på min Iphone.

Jag följde ett tips att ta bort appen o ominstallera och nu kommer jag bara till steget där jag ser Gmail-loggan och kan klicka på "Logga in".
Där ser jag mina två konton "ibockade" och sen kan jag klicka på "Klar". Det finns inget annat.
Då kommer jag tillbaka till tidigare steg med Gmail-logga o "Logga in". Jag vill komma till min inkorg.

Gmail fungerar som vanligt på min dator via Chrome.

Testat använda den inbyggda mail appen och lägga till ditt gmail konto där?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av jnsson:

Testat använda den inbyggda mail appen och lägga till ditt gmail konto där?

Nej det har jag inte. Gillar inte riktigt Apples saker och Gmail har ju fungerat i flera år.
Men är det enda lösningen får det ju vara så men det är konstigt att appen plötsligt slutat fungera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Nej det har jag inte. Gillar inte riktigt Apples saker och Gmail har ju fungerat i flera år.
Men är det enda lösningen får det ju vara så men det är konstigt att appen plötsligt slutat fungera.

Men ladda ner en annan mail-app om du tycker att Apples produkter är dåliga? Kanske sluta använda Apples produkter om du inte är förtjust i dom?

Tipset från användaren var uppenbarligen för att utesluta att det är kontot som strular och för att vidare kunna ge tips om att radera eventuella iCloud-backups av Gmail och annat som skulle kunna strula till det.

Visa signatur

press nu1mlock