8Bitdos nya handkontroll är inget för stornävade

Permalänk
Melding Plague

8Bitdos nya handkontroll är inget för stornävade

8Bitdo Micro Bluetooth Gamepad är den populära handkontrolltillverkarens senaste skapelse och passar främst de med små flinka fingrar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ser ut som en variant av 8bitdo Zero med två extra små knappar för extra finesser.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Designad av asiater för asiater

Permalänk
Snusfri

Med storlek 13-14 på handskar så skulle jag kunna gömma den där bakom lillfingret.

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Nog för att jag har relativt små händer och oftast gillar 8Bitdo-kontroller (har 3 st), men denna skulle nog jag få kramper av på under halvtimmen. Kan dock se den som en perfekt kontroll för barn under bilfärder/resor.

Permalänk
Medlem

Jag som tycker Nswitch joycons är lite väl små skulle förmodligen aldrig kunna använda den där

Permalänk
Medlem

Räcker med att se den så känner jag hur näva kommer bli efter en liten stund, allt som är mindre än en xbox 360/one dosa är oanvändbart i längden för min del.

Permalänk
Medlem

Påminner om en halvt använd tvål.

Permalänk
Medlem

Jag tycker ju att en annan av deras senaste produkter är bra mer intressanta, och det är ju deras senaste retro receiver som möjliggör moderna trådlösa kontroller till Playstation 1 och 2

https://www.8bitdo.com/retro-receiver-for-ps/

Visa signatur

Fractal Design North | Ryzen 7 5800X3D | PowerColor Fighter 7800 XT | 32GB DDR4 3600Mhz | MSI B450I Gaming Plus AC | Corsair RM850e

Permalänk
Medlem

Trevlig barnkontroll!

Permalänk
Skrivet av Dyluck:

Påminner om en halvt använd tvål.

Hahahaha tänkte precis samma sak.

Men klockren som en resekontroll och för barn.

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Skrivet av sl0k3_:

Jag tycker ju att en annan av deras senaste produkter är bra mer intressanta, och det är ju deras senaste retro receiver som möjliggör moderna trådlösa kontroller till Playstation 1 och 2

https://www.8bitdo.com/retro-receiver-for-ps/

Och deras ultimate pad kontroll med laddstation är riktigt snygg 699kr billigt

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem
Skrivet av Findecanor:

Ser ut som en variant av 8bitdo Zero med två extra små knappar för extra finesser.

Japp. Detta är ingen ny produkt, och än mindre en ny produktkategori. Det är i stort en Zero mkII som du är inne på.

Men kul att Swen skriver om den och gör en nyhet! Tycker 8bitdo har många både bra och roliga produkter.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/