Liten och trevlig SFF-burk (13600K, RTX 3080, 32 GB 6400 MHz CL 32, SN850X 2TB, SF750)

Permalänk
Medlem

Liten och trevlig SFF-burk (13600K, RTX 3080, 32 GB 6400 MHz CL 32, SN850X 2TB, SF750)

Hej,

Vid slutet av föregående år byggdes denna lilla pärla till ihop. Tyvärr har den nästan uteslutande använts till surfande då spelintresset dök ganska omgående efter att den byggts ihop. Därmed tänkte jag låta Bettan få uppsöka en ny ägare då jag inom kort kommer införskaffa en ny laptop som tillfredsställer mina nuvarande behov med råge.

Datorn är i absolut toppskick. Vad gäller prestanda så låter jag specifikationerna tala för sig själva med en liten sammanfattande kommentar att den klarar av fint att stödja de flesta moderna titlar i 4k-upplösning med bildfrekvenser norr om 60 bilder per sekund. Fungerar förstås alldeles utmärkt som esport-burk i 1440p.

- Specifikationer -

Chassi: Lian Li A4-H20 (silver)
Moderkort: ASUS ROG STRIX B660-I GAMING WIFI
Processor/CPU: Intel Core i5-13600K
Processorkylare/CPU-kylare: be quiet! Silent Loop 2 240mm
Primärminne/RAM: 32 GB G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6400 CL 32 (svarta)
Grafikkort/GPU: ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming OC V2 (LHR)
Lagring/SSD: WD BLACK SN850X 2TB NVMe Gaming
Nätaggregat/PSU: Corsair SF750 Platinum

Datorn kommer med Windows 11 Pro installerat (retailversionen) och licensnyckeln medföljer givetvis vid köp. Kvitton samt förpackningar till alla komponenter medföljer likaså. Samtliga komponenter omfattas fortfarande av garanti.

Datorn finns att hämta i Bromma och skickas tyvärr ej pga. risken att komponenter skadas i frakten.

Sätter ett köp nu-pris på 15 000 kr. Bud under detta kommer övervägas men inte nödvändigtvis accepteras.

Vänligen,
Niklas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 12 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 000 kr Om du skulle tänka dig skicka (Behöver inte oroa dig för att något skadas under frakt) :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 500 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 700 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 13 700 kr hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Låter annonsen och budgivningen vara öppen till och med onsdag kl 19.00, förutsatt att datorn inte säljs till köp nu-priset innan dess förstås.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Såld till köp nu-pris.