Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

<Uppladdad bildlänk>

Super Off Road till nes?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

<Uppladdad bildlänk>

Det är en marvelfigur/Black Sabbath-låt inblandad va?
*edit* Snufflebutt hann före

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

Super Off Road till nes?

Stämmer!

Permalänk
Medlem

Vi testar väl den här gamla dängan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

<Uppladdad bildlänk>

Vi testar väl den här gamla dängan.

Bionic commando?

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snuffelbutt:

<Uppladdad bildlänk>

Vi testar väl den här gamla dängan.

Blues Brothers?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

Blues Brothers?

Stämmer bra!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kalasis:

<Uppladdad bildlänk>

Nord och syd

Permalänk
Medlem
Skrivet av julgranen:

Nord och syd

100%, din tur!

Permalänk
Medlem

Ett fantastisk spel att köra på laptopen innan man somnar

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Kalasis:

<Uppladdad bildlänk>

Super offroad?
Va inget, hade inte uppdaterat fliken på länge såg jag. Så bilden ja såg va utdaterad

Permalänk
Medlem
Skrivet av julgranen:

Ett fantastisk spel att köra på laptopen innan man somnar

<Uppladdad bildlänk>

Oj det där spelet känns bekant, men kan inte komma på vad det heter. Får se om det plötsligt dyker upp i huvudet framöver. Minns att jag spelade det hos en kompis.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Saknad Hedersmedlem
Skrivet av julgranen:

Ett fantastisk spel att köra på laptopen innan man somnar

<Uppladdad bildlänk>

Känns som det är helt fel spel men tanken dras till The Longest Journey för mig. Ett spel jag spelat igenom men inser att jag inte ens minns när jag kollar på bilder från spelet för att jämföra stilen.

Ser helt klart ut som ett mysigt spel. Dreamfall: The Longest Journey funderade jag på med men tycker inte det matchar. Och det spelet har jag heller inte spelat.

Dreamfall: Chapters är det heller inte, förvisso 10 år sedan lansering men inte det spelet på bilden. Borde spela igenom det snart igen.... så bra.

Visa signatur

Huvuddator: 7800X3D, 2x16GB G.Skill Flare X5 6000MHz CL30, Asus B650E-F, KFA2 RTX 4090 SG, 6TB NVMe/SATA SSD, 42" LG OLED C3 Evo

Never fade away...

Folda för Sweclockers! https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders190:

Känns som det är helt fel spel men tanken dras till The Longest Journey för mig. Ett spel jag spelat igenom men inser att jag inte ens minns när jag kollar på bilder från spelet för att jämföra stilen.

Ser helt klart ut som ett mysigt spel. Dreamfall: The Longest Journey funderade jag på med men tycker inte det matchar. Och det spelet har jag heller inte spelat.

Dreamfall: Chapters är det heller inte, förvisso 10 år sedan lansering men inte det spelet på bilden. Borde spela igenom det snart igen.... så bra.

Inte riktigt rätt där Tror det kom ut runt 2005.

Permalänk
Medlem
Skrivet av julgranen:

Inte riktigt rätt där Tror det kom ut runt 2005.

med den ledtråden har jag nu gått igenom listor på pek och klicka spel som kom ut runt där.

nästan helt hundra upp att det är keepsake. får nog införskaffa det och testa någon dag. minns som sagt att det lilla jag spelade hos en kompis var roligt.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av qnorsten:

med den ledtråden har jag nu gått igenom listor på pek och klicka spel som kom ut runt där.

nästan helt hundra upp att det är keepsake. får nog införskaffa det och testa någon dag. minns som sagt att det lilla jag spelade hos en kompis var roligt.

Jamen det stämmer bra det där

Permalänk
Medlem
Skrivet av julgranen:

Jamen det stämmer bra det där

Som sagt får nog införskaffa och testa det spelet sen, har en sambo som älskar pek och klickaspel.

Jag slänger in en ny bild här när jag kommer hem ikväll

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av qnorsten:

Som sagt får nog införskaffa och testa det spelet sen, har en sambo som älskar pek och klickaspel.

Jag slänger in en ny bild här när jag kommer hem ikväll

Det finns på steam för 0.79€ så det är överkomligt om man säger så

Permalänk
Medlem

Då kör vi den här gamla godingen

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av qnorsten:

Då kör vi den här gamla godingen

<Uppladdad bildlänk>

Det där är definitivt SimTown, fast på svenska kanske det hade ett annat namn.. - snabb sökning, SimStad - Bygg din egen stad tydligen, där lärde man sig något nytt, hade enbart den engelska versionen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av McMoo:

Det där är definitivt SimTown, fast på svenska kanske det hade ett annat namn.. - snabb sökning, SimStad - Bygg din egen stad tydligen, där lärde man sig något nytt, hade enbart den engelska versionen.

Självklart helt rätt, diskuterade spelet med en kompis i helgen, och grävde fram min gamla CD skiva från Knorr som förutom det här spelet innehåll några olika recept och en gammal reklamfilm.

Visa signatur

CPU : Intel Core i7-12700K GPU: MSI GeForce RTX 3070 Ti GAMING X TRIO 8G MB: MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 RAM: Kingston FURY Beast DDR4 3200MHz 32GB; Kingston FURY Beast DDR4 3600MHz 32GB SSD: SSD: Samsung SSD 980 1TB; Samsung SSD 980 PRO 2TB; KINGSTON SNV2S2000G 2TB; Samsung SSD 980 1TB Chassi: Fractal Design Define 7 TG Compact PSU: Seasonic Focus GX 850W CPU kylare: Noctua NH-U12A Skärmar: 2x Asus VG27AQ 27"TUF

Permalänk
Medlem
Skrivet av qnorsten:

Självklart helt rätt, diskuterade spelet med en kompis i helgen, och grävde fram min gamla CD skiva från Knorr som förutom det här spelet innehåll några olika recept och en gammal reklamfilm.

Trevligt litet spel vill jag minnas.

Men nu till något helt annat, och snäppet nyare spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av McMoo:

Trevligt litet spel vill jag minnas.

Men nu till något helt annat, och snäppet nyare spel!

<Uppladdad bildlänk>

Loaded?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Tyvärr inte! Ny bild, cropped gameplay.

Permalänk
Medlem
Skrivet av McMoo:

Trevligt litet spel vill jag minnas.

Men nu till något helt annat, och snäppet nyare spel!

<Uppladdad bildlänk>

When you order Wario and his brothers from wish

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baalex:

When you order Wario and his brothers from wish

Visst kan man tro att de hade Wario med rörmockargänget som inspiration när den bilden gjordes! Spelmässigt är det dock väldigt långt ifrån något w/mario-spel.

Slänger in lite fler spelbilder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av McMoo:

Visst kan man tro att de hade Wario med rörmockargänget som inspiration när den bilden gjordes! Spelmässigt är det dock väldigt långt ifrån något w/mario-spel.

Slänger in lite fler spelbilder.
<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Känns så bekant men fortfarande tveksam.

Slänger ut en chansning på twisted metal............2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av McMoo:

Tyvärr inte! Ny bild, cropped gameplay.

<Uppladdad bildlänk>

O.D.T.?

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Känns så bekant men fortfarande tveksam.

Slänger ut en chansning på twisted metal............2?

Det är ganska nära med Twisted Metal!

Skrivet av Sarato:

Tyvärr inte!