Thermaltake Mozart TX (hemma-pimpat)

Permalänk

Thermaltake Mozart TX (hemma-pimpat)

Hej!

!OBS! Skänker bort mer saker i totalt fyra annonser, den som 'tar allt' har förtur till ja, allt!

Skänker bort ett gigantiskt chassi från en svunnen tid som kan husera ett vanligt ATX system samt ett extra ITX kort i den andra kammaren. Sväljer en hög med hårddiskar, 5.25" enheter osv.. Perfekt objekt för den som vill ett kul moddningsprojekt eller husera en hemmaserver osv

Modell: Thermaltake Mozart TX

Lådan är gammal, välanvänd och kommer med sedvanligt slitage. Wrappad rätt slarvigt i vinyl och hemma sprayade detaljer i messing/guld.. passande vault tech sticker också!

Skickar med lite multi-sata kablar av längre längd för att kunna dra fram och tillbaka i chassit, lite 5.25" skydd. Sitter en cooler master 3-in-4 i fronten, kan dock behöva lite säkrande. Även två stycken 2.5" sata vaggor (backplane medföljer!)

Älskar verkligen lådan men den tar bara plats nu, gör ont att behöva köra den till tippen, vore kul om någon ville ha den! Hämtas på plats i Örebro.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Hejsan.

Jag skulle kunna ta chassit och kan självklart hämta i Örebro om det är så

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya