Permalänk

ASUS TUF 3080 Ti OC edition

Uppgraderade för ett tag sedan och har låtit kortet ligga i sin kartong ifall jag inte skulle vart nöjd med uppgraderingen.

Nu känns det som det är dags att avyttra.

Snurrat på fint i mitt lilla NR200P med rimliga temperaturer sedan dess, har spelat framförallt Hunt Showdown med det. Inte hållt på med överklockning utöver fabriksinställningarna, och heller ingen mining, om det ens är möjligt iom LHR.

Inköpt från Inet 2022-04-01, så strax under 1 års garantitid kvar ännu.

Jag förbehåller mig rätten att sälja eller inte, och till vem jag vill bla bla osv.
Upphämtning premieras, men brukar alltid gå att skicka iväg om det måstes, dock mot förskottsbetalning och frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 300 kr Hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Stryk eventuellt det där med LHR, kan inte hitta någonstans att det står att det är LHR. Var dock helt säker på det, men som sagt, hittar inga bevis.

Tänker att jag låter budgivning gå till fredag kl 17.

Permalänk
Medlem

5400+frakt

Visa signatur

| R9 7950x | 64GB | 3080ti |

Permalänk
Skrivet av minsk78:

5400+frakt

Har en köpare i PM på 5500+frakt som har förtur, såvida inte det dyker upp någon annan som hämtar.

Permalänk
Medlem

5600 + shipping

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk
Medlem

Nothing on my side... haven't heard anything since my last bid probably he decided not to sell it maybe?

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av P34aky:

Nothing on my side... haven't heard anything since my last bid probably he decided not to sell it maybe?

That's no good!