Lian Li Uni-fans, Black Ice 480 radiator, Epos H6Pro + GSX1000 förstärkare

Permalänk
Medlem

Lian Li Uni-fans, Black Ice 480 radiator, Epos H6Pro + GSX1000 förstärkare

Hej på er!

Lite grejer som letar ny ägare nu när nya bygget är klart och de inte kom till använding:

1. Lian Li UNI Fan AL120, 3-pack inklusive hub och alla tillbehör. Knappt använda, Hubben ligger i oöppnad förpackning.
Budstart: 400kr

2. Lian Li UNI Fan AL120, 3-pack inklusive hub och alla tillbehör. Knappt använda, Hubben ligger i oöppnad förpackning.

3. Lian Li UNI Fan SL120, 3-pack inklusive hub och kablar, saknar skruv. Knappt använda, Hubben ligger i oöppnad förpackning.

4. Black Ice Nemesis SR2 480 MP radiator
Köpte 2st sådana samt en 420 här på forumet, men fick inte plats med denna så den blev liggandes.
Budstart: 300kr

5. EK Coolstream SE 480 radiator (ej med på bild). Fint skick, köptes begagnad här på forumet men kom inte till användning i bygget.
Budstart: 300kr

6. Sennheiser/EPOS H6Pro Open Grön hörlurar + EPOS GSX1000 Gaming Series förstärkare
Budstart: 1000kr

På bilden finns även en extra UNI Fan AL120 "Accessory" kartong; denna innehåller någon sladd och skruvar men ingen Hub.

Har även en del annat vattenkylningsrelaterad som blev kvar, bland annat en Barrows pump/res kombo samt några reservoir:

https://imgur.com/UE3crt8
https://imgur.com/vSqsrEb
(bilderna från en annan annons då jag köpte grejerna)

Sedan finns 5st oöppnade 2-pack EK Acrylic rör 16mm (inköpta på inet)

Fritt fram med (rimliga) bud på dessa (jag kommer inte emballera och skicka något för under hundringen).

Grejerna kan skickas eller hämtas på plats. Bara att höra av er om ni har frågor/funderingar
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, när jag vill osv osv

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1+2 1000:- + frakt

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem

400 plus frakt för EPOS GSX1000 Gaming Series förstärkare

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem

400 + frakt för lian li sl120 fans

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk

Nr 3. 400kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av hajvan:

1+2 1000:- + frakt

Noterat, tack för budet

Skrivet av Vorhees:

400 plus frakt för EPOS GSX1000 Gaming Series förstärkare

Noterat, tack för budet

Skrivet av LukasH01:

400 + frakt för lian li sl120 fans

Noterat, tack för budet

Skrivet av KaptenOst:

Nr 3. 400kr + frakt

Noterat, tack för budet; det ligger dock redan ett bud på 400kr + frakt från LukasH01.

Permalänk

Då höjer jag till 600+ frakt

Permalänk
Medlem

Nr1 + Nr2 -> 1200kr + frakt.

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud, letade infinity fläktarna till systersonen. Det var jag som tappade bort mig i Liam Li’s djungel av hubbar och fläktar…

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

drar tillbaka mitt bud, insåg också at det inte var de fläktar jag var ute efter.

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk

Drar tillbaka budet också, men lägger 400kr på nr 1 istället

Permalänk
Medlem

Smidigt grabbar 😅

Noterar buden. Avrundar på söndag kväll så det som ska skickas kan skickas på måndag.

Permalänk

Ändrar mitt bud igen, 400 på nr 3! Annars blir det fel hub hemma!

Permalänk
Medlem

Bjuder 650:-+f för nr3 samt Barrows pump/reskombo

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaptenOst:

Ändrar mitt bud igen, 400 på nr 3! Annars blir det fel hub hemma!

Noterat men ligger fortfarande ett bud på 400kr från LukasH01 där om jag ser rätt 😬

Skrivet av TrAZZeL:

Bjuder 650:-+f för nr3 samt Barrows pump/reskombo

Noterat 👍

Permalänk
Medlem

Bumpade upp denna; lite lätt kaotiskt med buden men hoppas det går att reda ut för er som är intresserade

Avslutar de positioner med bud imorgon (söndag) sen eftermiddag/kväll.

Permalänk
Medlem

Har Nemisis-radiatorn använts av den förra ägaren?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av BennyZ:

Har Nemisis-radiatorn använts av den förra ägaren?

Yes den har används.

Permalänk
Medlem

Finns nr 2 kvar? Eller är det nån som budat på den? Tappa bort mig i jungeln av alla bud o återbud 🤣

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghuntax:

Finns nr 2 kvar? Eller är det nån som budat på den? Tappa bort mig i jungeln av alla bud o återbud 🤣

Allting är kvar än så länge, bud som gäller och jag tänkte försöka kontakta de med vinnande bud imorgon kväll

Om jag hänger med rätt har jag inga bud på nr 1 och nr 2 i nu-läget (det är identiska paket).

Permalänk
Medlem

Hur ser det ut med ledande bud?

Permalänk

1+2+4 plus alla 5 rörpaket 1400 hämtar

Visa signatur

Lian Li O11 XL | Asus Crosshair VII Dark Hero | AMD 5950x, Watercool IV Pro| 32gb G-skill trident-z neo @ 3600 Mhz | EVGA 3090 FTW3 Ultra | Seasonic Prime PX 1000 | Asus ROG Swift PG348q

Permalänk
Medlem
Skrivet av TrAZZeL:

Hur ser det ut med ledande bud?

Bra fråga

Jag får till det så här (inga bud har inkommit via PM) vad gäller ledande bud:

1 + 2 + 4 + alla 5 rörpaket > 1400kr + avhämtning av @T.sripakdee

3 + Barrows pump/res kombo > 650kr + frakt av @TrAZZeL, tar detta bud före 400kr på endast fläktarna (ju fler grejer jag blir av med/kommer till nytta på annat håll, ju bättre )

6 (endast förstärkaren) > 400kr + frakt av @Vorhees

Sedan ligger @LukasH01 som tvåa för position 3, SL120 fläktarna. @KaptenOst lade samma bud men senare, så trea där.

Hoppas jag inte missade någon eller något nu...

Nu blir det fotbollsmatch kl 18, efter det kollar jag in om några nya bud har tillkommit och kontaktar alla med högsta bud via PM för att stämma av detaljerna. Kan sätta stopptid till kl 20 med 5 min anti-snipe.

Permalänk

Inser att jag kanske är för sent ute men hör av dig om pumpres-affären inte går igenom

Visa signatur

14900KF / AsRock Z790i Lightning / 2x16 A-die G.Skill 6800c34 at 8600c38 atm / 7900XTX Hellhound flashed vbios to Aqua bios / 011 Air Mini
Custom loop with SCC DD CPU block + SCC DD RAM block + GPU block + lots of radiators

Permalänk
Medlem

1, 2, 3 och 4 sålda, liksom EK rören och pump/res kombo.

GSX-1000 kvar, vill inte sälja den separat utan vettigt bud på lurarna.