Montech X3 Mesh Svart
ASRock B450M Pro4
Ryzen 9 3900x
KFA2 GeForce RTX™ 3060 12GB
TridentZ RGB F4-3200C14D-16GTZR 2x8GB "Det är Bdie samsung minnen!"
500G NV2 M.2 2280 PCIe 4.0 NVMe SSD
XFX Core Edition PRO450W
windows 11 Pro "aktiverat sen innan tror dock de är en OEM licensen eller va de kallas. Så tolka detta som att de ej medföljer. Men kommer med Fresh Win 11 pro installation."
----------
Skyddsplatsen kvar på glasytan av chassit i övrigt begagnade komponenter.
Har annonsen upp tills nästa söndag. kommer ej acceptera bud under.
Varan kan skickas då tillkommer frakt ca 180kr. Vill man ha med moderkort kartong och grafikkort kartong skickas dessa separat så de blir en extra frakt för dem.
Hej - är inte intresserad att köpa men kommenterar för att hjälpa till, ”kommer ej acceptera bud under” jag tror tyvärr du har lite fel mål grupp här. Jag tror säkerligen du kan få UPP till 7000 på blocket men tyvärr här är det mer realistisk att du får UPP till 4-5000.
Du har billig psu (0 utrymme för uppgradering), chassi, ssd. ”Endast” 16gb ram, åldrande cpu och grafikkort som är värt mest ligger runt 2-2.5k.
Tror tyvärr du slösar din tid här om du strikt vill ha över 7000. Föreslår att du antingen sänker förväntningar lite eller riktar dig mer mot blocket
Är medveten om det. Den kommer åka ut på tradera och säljas lagom till löning. Har väldigt svårt att tro du får ihop dator till det priset dock. Du får gärna länka mig i pm. Som sagt begagnade delar nytt chassi. Ja tror de som köper här är medvetna om vad det är för grejer.
Har svårt att tro att någon kommer byta ut GPU till typ rtx4090 i med dessa komponenter. Så ja tror PSU passar bra. Men har större om någon skulle tycka det är dealbreaker skicka pm i så fall.