Tävling: Rösta fram bästa semesterbilderna!

Permalänk
Melding Plague

Tävling: Rösta fram bästa semesterbilderna!

Sommarens stora fototävling lider mot sitt slut och det är dags att rösta på de bästa bidragen!

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

My brain efter ha gjort 30k bilder i stable diffusion, "all those pics could be fake..."

Svår estet som man är röstar jag på @Syltmunken

Permalänk
Medlem

Härliga bidrag! Kul tävling

Permalänk
Medlem

Röstat! Finns en jag tycker är väldigt "sweclockers" och sommar på samma gång

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6GT/s CL30 FURY Beast | Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 2TB | MSI RTX 4060 8GB | Fractal Design Define S | MSI MPG A850G 850W | Thermalright Phantom Spirit 120 SE | Windows 11 Pro | AOC 27" AGON AG276QZD2 OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem

@Hox ser ju ut att jobba med en Thinkpad. Osar inte direkt semester men tävlingens finaste kontor!

Visa signatur

Intel i7 7700K, Titan Xp, 32Gb @ 3333MHz, mITX Asus Strix Z270I, Jonsbo UMX1 Plus, Corsair SF600

Permalänk
Medlem
Skrivet av phlopydisk:

@Hox ser ju ut att jobba med en Thinkpad. Osar inte direkt semester men tävlingens finaste kontor!

Dricker du virre på arbetstid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sysop:

Dricker du virre på arbetstid?

Jobbar man hemifrån kan vad som helst hända. 😅

Permalänk
Medlem

Gud vad kvalitén gick ner på bilderna. Hade även varit bra om man såg namnen när man var i fullscreen.

Permalänk
Medlem

Röstade på den som jag tyckte såg minst ai-genererad ut, men ändå sommrig.

Permalänk
Medlem

Tycker det var bra man kunde rösta på flera, var många fina. Lycka till alla

Permalänk
Hedersmedlem

Många bra bidrag, måste varit svårt att välja ut men glad att se min egen där. Svårt att välja som sagt så blev röster på väldigt många!

Permalänk
Medlem

Man köper mig lätt med bilder på djur. Kossor! Nawww.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Inte många som jag klassar som semesterbilder

Permalänk
Medlem

Helvete, glömde skicka in min bild.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Well Fanns juuh bara två vettiga val i mitt tycke! grönt gräs även på semestern är inte så "sweclockers" enligt mig!

Väntar med spänning på att få se vem som vinner

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Lycka till allihopa.
Det har varit roligt att följa tråden hela sommaren.

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Medlem

Rolig idé. Det är gräddtårtan, räven, frieriet och MVP "brännvin och laptop i sjön".

Permalänk
Medlem

Underbart både bilder på Sverige och på semestern, älskar mitt land och vårt folk stolt att vara en del av båda bilderna ger en bra bild av oss som med få sommardagar njuter på våra egna sätt, lite avundsjuk på hojen och glädjs med alla er andra, lyckligast är nog vovven.

Permalänk

WTF

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Såg tyvärr ingen semesterbild. Semester=entreprenadmaskiner hemma istället för på jobbet:)

Visa signatur

Chassi: A4-H2O Mobo: Strix Z390-I CPU: 9700K AIO: EK-AIO 240 RAM: Kingston Fury 3200MHz CL16 2x16GB GPU: 4090 FE PSU: ROG Loki 1000W SSD: 1x 970 EVO 500GB, 1x 660P 2TB Tgb: GMMK Pro Mus: Pro X Superlight 2 Skärm: G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Jag som hyfsat onyktert på midsommar blandar gin&tonic och lyckas vända mig om av ett jubel

Visa signatur

Born to raise hell

Permalänk
Medlem

Bonuspoäng för att jag fotade typ samma för tre år sen!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Du är för sent ute och i fel tråd för att lämna bidrag.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickeh2k:

<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>

Typ samma? Bilderna är helt identiska så du kanske råkade ladda upp samma bild två gånger?

Permalänk
Medlem
Skrivet av shugge:

Du är för sent ute och i fel tråd för att lämna bidrag.

Deltar inte, tyckte bara det var lite kul att vi upplevde samma fenomen på samma plats.

Skrivet av Syltmunken:

Typ samma? Bilderna är helt identiska så du kanske råkade ladda upp samma bild två gånger?

Ja, blev nog fel där. Stökigt med mobilen ibland

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

När kommer resultatet :)? var inte tävlingen avslutad i fredags ?

Visa signatur

ingen minns en fegis