Följ Black Week på SweClockers
Permalänk
Medlem

MacBook Pro 15" - Mid 2017

Hej!

Gamla jobbdatorn har legat och samlat damm i en byrå ett tag nu så tänkte att den kan få bättre användning.

Det är en MacBook Pro 15" Mid 2017, köpt februari 2018 och använd till mars 2023. 99% av tiden kopplad till extern setup. Överlag fint skick, det jag hittar är ett litet jack på ena kanten samt en liten repa ovanpå, tagit med bild på båda.

Väldigt få cyclar på batteriet (79), informerar om rekommenderad service, verkar dock fungera som vanligt och har bra batteritid. (OBS!!! Batteriet verkar vara lätt svullet då det är några mm spel när den står på ett bord.)

Slänger med original laddaren, kartongen finns dock inte kvar.

Är rätt flexibel vad gäller affär, kan skickas med valfri pakettjänst mot ersättning i väl packat emballage. Kan även mötas i person kring Örebro/Karlskoga/Karlstad trakterna, kan även eventuellt lösa en leverans då jag röjer runt en del i dessa områden.

Pris? Ja vi håller det väl enkelt och börjar med bud på 1kr, är det svalt intresse så skruvar jag nog isär den istället for the luls.

PS. Håll bud i tråden för enkelheten, tack.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

1 riksdal bjudet

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem

500 +frakt

Permalänk
Medlem

550:-

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1500 hämtar i Örebro

Permalänk

1600+frakt

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

1800 + frakt

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Permalänk

2000 + frakt

Permalänk
Medlem

Samtliga bud noterade, tänkte att annonsen får gå tills på fredag morgon/fm. Därefter drar jag ett PM till ledande bud så reder vi ut detaljerna om affär.

Permalänk
Medlem

2200kr hämtar i Örebro

Permalänk

2300 + frakt

Permalänk
Medlem

2400 hämtar i Örebro

Permalänk

2500 +frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeatMonkey:

2500 +frakt

Då har fredagen äntligen kommit och du har ledande bud, jag skickar ett PM så att vi kan lösa detaljerna kring affär & frakt.

Om det mot förmodan inte skulle gå i lås kommer jag att kontakta nästkommande bud i tråden, tackar för visat intresse!

Permalänk

Snyggt! Ses i PM!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad