No fun allowed? Finns väl mer produktiva grejer att göra än att skriva inlägg på SweC också? Jag kan lova att han lärde sig mer om hårdvara och emulering är vad du och jag har gjort hela ditt respektive mitt liv i och med detta projekt.
Härlig inställning till livet
Beror såklart på vad man skulle göra istället.
Jämfört med att doom-scrolla sociala medier så skulle jag säga att detta är bra mycket vettigare
Fin inställning, berätta vad andra borde göra med sin tid?
Ja, verkligen. När folk gör något "onödigt projekt" på kul och detta involverar en massa faktiskt användbara verktyg osv, då lär de ju om inte annat lära sig saker av praktisk nytta på kuppen.
Det känns väl rent allmänt som ett nyttjande av fritid som är mer intressant, utvecklande och har betydligt högre diskussionsvärde än typ netflix, doomscroll på valfri social media, etc, så ser inte riktigt varför det typ oundvikligen ifrågasätts när det kommer på tal.
Jag trampade visst många på tårna här så jag får väl utveckla lite.
Givetvis är det bra mer produktivt än att slösurfa på sweclockers vilket jag redan nämnt ovan. Men jag känner väl att det skulle vara mer värt att jobba dels på något som är mer aktuellt men också faktiskt har ett syfte. Poängen här blir ju ingen mer än att det har blivit gjort. Jag tror helt enkelt att det finns massa projekt man kunde ha gjort som är mer användbara och där man lär sig mer saker som kan appliceras på annat men ändå är lika roliga.
Lätt som Paj