Missa inte Månadens Drop!

Hur ser jag vilka inlägg jag har gillat?

Permalänk
Medlem

Hur ser jag vilka inlägg jag har gillat?

Jag förstår eller ser inte vilka inlägg jag har gillat. Har flera gånger behövt trycka två gånger för att jaha, den hade jag gillat. Trodde först att allt var svart som jag inte har gillat men ser att inlägg med flera gillande även får samma färg som när jag har gillat. Är det något jag missar eller ska man inte kunna se vad man har gillat?

Stavfel.
Permalänk
Medlem
Skrivet av sweuser:

Jag förstår eller ser inte vilka inlägg jag har gillat. Har flera gånger behövt tryckt två gånger för att jaha, den hade jag gillat. Trodde först att allt var svart som jag inte har gillat men ser att inlägg med flera gillande även får samma färg som när jag har gillat. Är det något jag missar eller ska man inte kunna se vad man har gillat?

Orange tumme = du har gillat.
Orange siffra = populärt inlägg.

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB
LG C2 42" 4K@120Hz AOC Q27G2U 1440P@144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Orange tumme = du har gillat.
Orange siffra = populärt inlägg.

Aha, tack för info. Då vet jag vad jag ska titta efter.

Permalänk
Medlem

En annan fråga. Märker ofta att när jag gillar ett ogillat inlägg så går det från inga till 2. Ger första "gillandet" dubbel eller vad?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av sweuser:

En annan fråga. Märker ofta att när jag gillar ett ogillat inlägg så går det från inga till 2. Ger är första "gillandet" dubbel eller vad?

Är du trådskapare har du lite extra "pondus" (2 likes) när du gillar inlägg i din egen tråd. I andras trådar ger du en like.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Är du trådskapare har du lite extra "pondus" (2 likes) när du gillar inlägg i din egen tråd. I andras trådar ger du en like.

Jaha, tack för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Är du trådskapare har du lite extra "pondus" (2 likes) när du gillar inlägg i din egen tråd. I andras trådar ger du en like.

Skrivet av sweuser:

Jaha, tack för svar.

Samt tror jag att Gilla-knappen uppdateras när du klickar på den, så om någon annan har gillat efter du öppnade tråden så blir det också fler på en gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Samt tror jag att Gilla-knappen uppdateras när du klickar på den, så om någon annan har gillat efter du öppnade tråden så blir det också fler på en gång.

Det kanske stämmer men tror det Kent skrev om att det var min tråd är mest troligt. Skapat en del trådar och märker det bara från inga till 2, inte när jag gillar inlägg med flera gillande (tror jag behöver uppdatera sidan för att se det).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pamudas:

Orange tumme = du har gillat.
Orange siffra = populärt inlägg.

Idag lärde jag mig! Inte tänkt på att dem skiftar individuellt.

Visa signatur

Main MacBook Pro 16" [M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM]
Spel Steam Deck LCD, PS5