Permalänk
Medlem

2 st nya ASUS RTX 4060

2 st. nya och oöppnade ASUS GeForce RTX 4060 EVO Dual OC 8GB.

Lite kortfattat så blev det fel i min planering och jag kommer nu resa bort på måndag. Jag tänkte att jag säljer korten jag fick leverade igår bara för att få lite extra cash istället för att vänta på att göra retur. Inte det smartaste kanske, men det kändes enklare just nu hehe.

Köptes på Netonnet. Säljes styckvis eller båda på samma gång. Frakt med Postnord avrundar jag nedåt till 100 kr.

Jag säljer till den som blir enklast och snabbast för mig.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du något pris i åtanke? Jag betalar direkt när vi kommit överens inget strul

Permalänk
Medlem

Köper gärna också än för samma pris som ovan

Permalänk
Medlem

Jag hade hoppats på 2900 kr, så med frakt 3000 kr totalt. Annars säljer jag till högsta bud på lördag

Ska sova nu, så jag kikar på annonsen imorgon.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 250 kr går det inte snabbare att lämna in för öppet köp, speciellt om de ändå ska fraktas?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 300 kr 2300 + frakt
Permalänk
Nytt bud: 2 350 kr + f
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 500 kr +frakt
Permalänk
Medlem

5000 båda

Permalänk
Medlem

2600 + frakt.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 600 kr
Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

2 250 kr går det inte snabbare att lämna in för öppet köp, speciellt om de ändå ska fraktas?

Tror det mer handlar om att OP behöver snabba cash utan att ta lån och tar hellre en avbetalning av produkterna , men jag kan ha fel!
GL anyway.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har inte hört från de jag har kontaktat eller de som kontaktat mig, men jag inser ändå att det här var en väldigt dum idé haha. Jag gör retur istället. Sorry

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad