MSI Radeon 6900XT Gaming X, 2x 16GB Corsair Vengeance 5600MHz CL36, Phantek Eclipse P600s Tempered Glass

Permalänk
Medlem

MSI Radeon 6900XT Gaming X, 2x 16GB Corsair Vengeance 5600MHz CL36, Phantek Eclipse P600s Tempered Glass

Hej,

Jag har bytt till vitt chassi/GPU/minnen så testar att lägga ut de gamla komponenterna. Minnen kan skickas, övriga är det hämtning/fysisk affär som gäller för då jag saknar kartong.

MSI Radeon 6900XT Gaming X, köptes här på Sweclockers. Till en början hade jag lite problem titt som tätt med att kortet slutade funka i spel. Trodde det var nätagg, processor etc men till slut så uppdaterade jag BIOS på GPU och hade aldrig några som helst problem igen. Saknar kartong/kvitto, har en antistatpåse som det ligger i. Stort och kompetent kort, aldrig minat enligt tidigare ägare, inte heller av mig, kört stock. 324 x 141 x 55 mm enligt hemsidan. Bud från 4000kr, köp nu 5000kr eller högstbjudande? Skickas ej då kartong saknas.

2x 16GB Corsair Vengeance 5600MHz-CL36, kört i stock, inköpt via dator här på SweC, inget kvitto/ordinarie kartong men är packad i bubbelplast/annna kartong, redo för att skickas/säljas. Bud från 500kr?

Phantek Eclipse P600s Tempered Glass, köpt begagnad här på Sweclockers. Funkat hur bra som helst, de flesta skruvar etc följer med (moderkort, PCI-E etc). Tyvärr så såg jag några missfärgningar när jag drog av chassiet med en luddfri trasa. Har ingen aning om var de kommer ifrån eller om de på något sätt går att tvätta bort. Försökte lite med diskmedel men gjorde ingen skillnad i fronten. Det syns men kanske inte jättemycket utan mer när det reflekteras. Fönstret har jag inte sett någon repå på. 3 fläktar följer med i fronten. Ser ut som att det finns RGB-LED i dem men har aldrig använt dem, så jag låter det vara osagt. Förra ägaren hade kylare i fronten, så denne har använt en Dremel eller dylikt invändigt. Syns inte med stängt fönster. Bud från 500kr? Skickas ej, saknar kartong/kvitto.
https://phanteks.com/product/eclipse-p600s-tg-black/

Hör av er om ni har några frågor eller vill ha bild på något specifikt etc.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 kr för minnena. Kan hämta imorgon kväll, annars får det bli frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lerners:

Noterat! Ger det 1 dag till, annars är de dina!

Permalänk
Medlem

600kr+frakt ddr5

Visa signatur

i5 11600KF | RTX 2080 Super WB | 2x16 Kingston 3600 | Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lerners:

Skrivet av RabieZ:

600kr+frakt ddr5

Ger det till 21:00 ikväll!

Permalänk
Medlem

Minnen sålda!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 000 kr 6900xt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

P182 | EP35-DS3 | E5200 | XMS2 DDR2 2X2GB | HD4850 | WD6400AAKS 640GB X2 + SPINPOINT F1 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av urbax1:

3 000 kr 6900xt

Noterat men jag har ett bud på 4k redan.

Permalänk
Medlem

Grafikkort sålt för 4500kr utanför SweC. Endast chassi kvar nu.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad