Inet rekar inför Swecxlusive 2024 – vilka erbjudanden vill SweClockers se?

Permalänk

Någon trevlig 27tums skärm!

Permalänk
Medlem

Blir att kolla efter GPU samt förstärkare till hemmabiosystemet! Kikat på Denon AVR-1800X, är väl främst Atmos man vill åt.

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Logitech G502 X Plus och G915 X TKL vore fint

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Schyst am5 kit
7900xtx / 4080super

Permalänk
Medlem

en nice 32"+ ultrawide

Permalänk
Medlem

Sonos Beam Gen 2 please!

Visa signatur

Jobbdator: Macbook Pro 16" | M1 Pro | 32GB RAM | 1TB Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jink:

Blir att kolla efter GPU samt förstärkare till hemmabiosystemet! Kikat på Denon AVR-1800X, är väl främst Atmos man vill åt.

Lite svårt då Inet inte säljer detta

Permalänk
Medlem

16TB Exos diskar!

Visa signatur

CPU:5800X
GPU: 3080OC
Jag är mindre sosse än dig #Folding #Sweclockers #AnvänderMinGPU
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1348460-faq-kom-igang-...
https://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t...

Permalänk
Medlem

Önskar Logitech G502 X Lightspeed och G915 X TKL tactile

Permalänk
Medlem

Skulle gärna se en trevlig rabatt på 850W ATX 3.1-agg, gärna Corsairs RMx-serie eller Seasonic!

https://www.inet.se/produkt/6906578/seasonic-focus-gx-850w-at...
https://www.inet.se/produkt/6906479/corsair-rm850x-atx-3-1-85...

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

NAS och tjocka diskar

Visa signatur

Mina bullar är kända från kust till kust

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Lite svårt då Inet inte säljer detta

GPU säljer de. Hemmabiogrejer eftersökes på andra ställen.

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - MSI RTX 2070 ARMOR OC - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX. Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Qpad MK-90 - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pecken:

NAS och tjocka diskar

+1 på denna. Kommer aldrig erbjudanden på stora hdd diskar, bara SSDer som man ser.

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Ett bra pris på en Apple TV 4K 128 GB (WiFi + Ethernet) hade suttit fint!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Inet
Skrivet av Reckie:

Hur gör man själva kopplingen mot Inet räcker det att ställa in samma epostadress för kontona på SweC och Inet?

Den funktionen är nedstängd så vi kommer köra vanliga medlemspriser, dock är det ju dold stream och dolda artiklar så går inte att hitta om du inte kollar på stream

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Tangentbord och möss vore nice

Permalänk
Medlem

Vore trevligt om ni tänkte på småfolket och hade något för M-ITX, brukar annars finnas ett överflöd av moderkort i ATX och M-ATX.

Edit:
Såg att någon redan föreslagit m-itx för AMD så då önskar jag något liknande för Intel, AsRock Z790M-ITX.

Permalänk
Medlem

Billigt SFX-nätagg. Ingen lyxmodell alltså, utan bra bra pris på en budgetvariant kanske. Behöver inte många watt 🙂

Visa signatur

Deschutes -> Spitfire -> Winchester -> Toledo -> Deneb -> Sandy Bridge -> Summit Ridge -> Vermeer

Permalänk
Medlem

Billiga ssds är ju aldrig fel.

Permalänk
Medlem

En 1440p 27" Oled skärm till riktigt bra pis! Och inte begränsat till en per kund utan 2

Permalänk

Är ute efter en smartklocka och bud gärna Googles varianter som jag gillar.

Permalänk

Läsplatta

Permalänk
Medlem

Hade varit fint med ytterligare lite rabatt på Xtorms powerbank Titan Ultra samt bra pris på USB4 kablar på runt 2 meter, 40Gbps, och 100w.
Och så klart en pannlampa med utbytbart 18650-batteri och USB-C laddning.

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem

En bra 27"-32" QHD IPS-skärm för allroundbruk, helst utan "gamingdesign", för ett rimligt pris (<4tkr).

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem

LEGO

Permalänk
Medlem

En skärm som kan överträffa min Samsung SyncMaster 2343BW. Hint: Ironi. Kriterier för att bytaq ut min trotjänare är: 27-34", 3440x1440p, DP, HDMI 2+, USB C, höj- och sänkbar samt vinklingsbar.

Jag älskar min skärm men saknar verkligen HDMI. Min 4K-skärm, 27", gör texten för liten i terminalen. Ökning av textstorlek hjälper marginellt. Hur blir skillnaden med 32" 4K? Sitter en armslängd från skärmen.

Visa signatur

Citera mig - annars kan svar utebli i trådar jag inte själv skapat.

Permalänk
Medlem

En komplett gaming burk

Visa signatur

Kriff Kriff

Permalänk
Medlem

Hall effect tangentbord.

Permalänk

Bra pris på 7800X3D vore nice.
Bevisligen gick det att tjäna pengar på den när den kostade 3500. Synd att priset "råkade" stiga i samband med Arrow Lake och 9800X3D😉

Permalänk