Bättre/bästa modell luftkylare sökes!

Permalänk
Medlem

Bättre/bästa modell luftkylare sökes!

Tjabba!

Söker akut CPU kylare med monteringsfästen till LGA 2066, precis vad som helst, luft, vatten, ska kyla låg tdp prolle så billigare destå bättre men behövs finnas för upphämtning så nära Partille som möjligt för imorgon (Fredag), ännu bättre om någon orkar köra ut till mig mot en slant

Söker även en så maffig luft kylare som möjligt, ala Noctua NH-D15, Dark Rock Pro/Elite, id cooling frozn a620/a720 etc etc, allra helst i svart utförande, behöver ha 2066 och 1700 fästen (eventuellt bara ett av dem i värsta fall), om det är noctua brukar fästen vara enkelt skaffat så där spelar det ingen roll, hämtning i närområde eller betalar fraktkostnad. Pris beroende på kylare etc, är annons inte avslutad söker jag fortfarande så det är bara att höra av sig

Behöver inte ha någon fläkt, kommer köra egna ändå (Behöver dock ha fästen för fläktar)

Tackar och bockar i förhand

/AnyR3

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Glacier One 360, inte i närheten men möjligtvist hinner till lördag ifall du accepterar frakt (tror Postnord bör köra på lördag ifall det räknas inom Göteborg).

Jag antar att den passar till lga 2066 också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Har en Glacier One 360, inte i närheten men möjligtvist hinner till lördag ifall du accepterar frakt (tror Postnord bör köra på lördag ifall det räknas inom Göteborg).

Jag antar att den passar till lga 2066 också?

Tack att du erbjöd men den är ruggigt overkill, inte koll på om den hade hunnit tills lördag men söker billigast möjliga just till den akuta, borde gå att få hemleveran på lördag ifrån onlinebutik i värsta fall

Permalänk
Medlem
Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem
Skrivet av norrby89:

Oh sjutton, jag har inte ens tänkt att det ligger nån ringön, sisjön har jag handlat på i alla år, det är dubbelt så långt borta, jag kollade några deepcool men inget hade 2066 så trodde det var samma på alla, display och hela köret, reserverade den så om inget billigare dyker upp eller som kan komma till mig dag så är ju biffen löst vilket som imorgon, tack! @norrby89

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnyR3:

Oh sjutton, jag har inte ens tänkt att det ligger nån ringön, sisjön har jag handlat på i alla år, det är dubbelt så långt borta, jag kollade några deepcool men inget hade 2066 så trodde det var samma på alla, display och hela köret, reserverade den så om inget billigare dyker upp eller som kan komma till mig dag så är ju biffen löst vilket som imorgon, tack! @norrby89

Då vart den akuta situationen löst, gött folk och shysst juli inredad butik hos @Inet ringön (!) , strosade runt och kolla på lite kylaren medans jag vänta på att det skulle bli min tur, svor lite internt när alla hyfsat prisade kylare inte hade LGA 2066 support på baksidan, sen plocka man upp en vit thermalright pearless assasin utan RGB som vart 1 kvar på hyllan, stod lga 2066 på baksidan och inte på hemsidan, rgb modellerna stod utan, kassan sa jag skulle lita på lådan så får ha lite is i magen tills man är hemma och hoppas att det passar men en sån blev det, DeepCool kylarn vart ju shysst med det nedsatta priset, lite RGB och display men jag tror på att denna kylde mest för pengarna så körde den istället

Hade den bara vart svart att jag kunnat behållt den till nya bygget, vill någon byta mot samma svart eller bättre om 1 månad eller två (Kan eventuellt betala nån krona emellan) så hade det vart nice, annars söker jag fortfarande en maffig luftkylare så låter annons ligga kvar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnyR3:

Tack att du erbjöd men den är ruggigt overkill, inte koll på om den hade hunnit tills lördag men söker billigast möjliga just till den akuta, borde gå att få hemleveran på lördag ifrån onlinebutik i värsta fall

Som "maffig" luftkylare då? Tänker mig under 1000kr även om det är 2k nytt, då det ju finns andra billigare modeller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Som "maffig" luftkylare då? Tänker mig under 1000kr även om det är 2k nytt, då det ju finns andra billigare modeller.

Fast det är ju ingen luftkylare, är ju en AIO

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnyR3:

Fast det är ju ingen luftkylare, är ju en AIO

Jag vet inte ens om jag läser själv det jag skriver ahaha, ursäktar, mitt hjärna har helt missat att det ska vara luftkylare

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

mitt hjärna

Uppenbarligen inte 😅

Permalänk

https://www.komplett.se/product/1146650?noredirect=true#

Vet dock inte om jag är så sugen på och plocka av den 🥲

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Jag vet inte ens om jag läser själv det jag skriver ahaha, ursäktar, mitt hjärna har helt missat att det ska vara luftkylare

Skrivet av rwkk:

Uppenbarligen inte 😅

Skrivet av Chaz pounder:

https://www.komplett.se/product/1146650?noredirect=true#

Det är lugnt, kan bli snurrigt i juletider, lycka till med försäljningen!

Vet dock inte om jag är så sugen på och plocka av den 🥲

Vad sitter den på då? Är det något vettigt till bra pris kanske jag kan köpa det som det är

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Skrivet av rwkk:

Uppenbarligen inte 😅

Skulle stått att det kan bli snurrigt i juletider och att jag önskar dig lycka till med att sälja men det gick inte med på förra meddelandet

Permalänk
Skrivet av AnyR3:

Vad sitter den på då? Är det något vettigt till bra pris kanske jag kan köpa det som det är

Den sitter på en 5600x lite overkill haha alltid gillat stora tornkylare

Permalänk
Medlem

Har en Noctua nh-12ua om det är av intresse?

Permalänk
Medlem

zalman cnps20x finns om det är av intresse?

Permalänk
Skrivet av Seeker:

Har en Noctua nh-12ua om det är av intresse?

vad vill du ha för den? är intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av CarlAdamFredrik:

vad vill du ha för den? är intresserad

U12 Chromax Black har jag en också.

Permalänk
Medlem

glömde skriva 650 kr

Permalänk
Medlem

Jag har varit lite sen på att uppdatera denna tråd men kylare är funnen så avslutar annons nu, förhoppningvis kan ni hitta varandra via PM.

Tack för allt visat intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

zalman cnps20x 550kr