Ncase m1, 3820+ram+mobo mm skänkes

Permalänk
Medlem

Ncase m1, 3820+ram+mobo mm skänkes

Följande säljes:

Ncase M1 första versionen. Fint skick förutom att ett par plastfästen som håller fast sidopanelerna har gått sönder. Panelerna sitter dock fortfarande bra, räcker med 4st fästen per sida. Finns bracket både för ATX och SFX PSU. 700kr eller bud

Seasonic sgx 450w knappt använt, men säkert 5-6år gammalt. Valde att köra med ett ATX-aggregat i Ncase då det resulterade i ett tystare system. 500kr eller bud Sålt

Följande skänkes:

Defekt Asus Rog rampage iv extreme socket 2011 med en Intel i7 3820 samt Corsair XMS3 32GB (4x8GB). Minns inte riktigt vad som är felet, men troligtvis är moderkortet paj. Har för mig att error-LED-indikatorn på moderkortet inte visar något alls. Troligtvis fungerar CPU och minne iaf, men inga garantier. Har inget annat system att testa de komponenterna på. Ingen låda finns.

Defekt Asus Rog Strix X470i ingen bild alls vid boot. Bortskänkt

Fractal design FD-PSU-Integra-500 PSU. Ej använt på länge, och ej funktionstestat nu. Men fungerade fint när det användes senast (minst 5 år sen).

Fler bilder: https://photos.app.goo.gl/abzoF9hwbeZtmzwS8

Avhämtning Södermalm/Sthlm prioriteras

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Seasonic sgx 450w 300kr + frakt.

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem

Kan plocka defekta AM4 moderkort. Kommer vara perfa som mall för 3d printade chassin

Permalänk
Medlem

Köar på defekta am4, kan hämta på Söder

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem

Kan plocka rampagepaketet och integra-psun samt köar på x470i

Visa signatur

1337

Permalänk
Medlem
Skrivet av TurboTorsten:

Kan plocka rampagepaketet och integra-psun samt köar på x470i

Rampage & fractalpsu är din! Tar det vidare i pm.

X470-i är borta!

Permalänk
Medlem

Seasonic sgx 450w sålt och hämtat. X470-i borta också. Ncase M1 finns kvar, Rampage+psu reserverat av @TurboTorsten

Permalänk
Medlem

Hej, är Ddr3 minnena kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Körgan:

Seasonic sgx 450w sålt och hämtat. X470-i borta också. Ncase M1 finns kvar, Rampage+psu reserverat av @TurboTorsten

Ddr3, ram.... frågas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeterP57:

Ddr3, ram.... frågas.

Ursäkta dröjsmål. Jag har lovat bort det, men om det inte blir av så är du näst på tur!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Körgan:

Ursäkta dröjsmål. Jag har lovat bort det, men om det inte blir av så är du näst på tur!

Hej på dig.. No problem..
Jag kan tänka mig att betala, för dom.
Det framgick inte tydligt, att det ingick i ditt Skänkes - paket eller att dom fanns kvar.

mvh Pp