Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10GB och EVGA 650W GQ 80+ GOLD

Permalänk
Medlem

Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10GB och EVGA 650W GQ 80+ GOLD

Tjena! Säljer nu 2 olika datordelar pga nyköp.

Grafikkort (Bild 1 o 2)
Säljer nu ett Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10GB eftersom jag av misstag vann två budgivningar på grafikkort och bara behöver ett. Kortet är kraftfullt och levererar riktigt bra prestanda för både gaming och kreativt arbete.

Specifikationer:
• Modell: Gigabyte RTX 3080 Gaming OC 10GB, vassaste modellen av alla 3080 tillverkare!
• Prestanda: Presterar grymt bra! Gigabyte är rankat högst av alla olika serier 3080
• Kylning: Trippelfläkt (Windforce 3X) med bra temperaturer och låg ljudnivå
• Användning: Sparsamt använt av förra ägaren - ej använt av mig endast öppnat och verifierat innehåll
• Tillbehör: Originalkartong medföljer

Detta är ett grymt kort för den som vill maxa sina spelupplevelser eller jobba med tunga program. Kan fraktas och fraktas då väl paketerat men kan såklart också hämtas upp på plats!

Nätaggregat/PSU (Bild 3, 4 o 5)
Säljer nu ett EVGA 650W GQ 80+ GOLD pga nytt datorbygge – ett av de bästa 650W nätaggregaten i sin prisklass. Perfekt för både gaming- och arbetsdatorer med stabil prestanda och hög effektivitet.

Specifikationer:
• Effekt: 650W, 80+ GOLD-certifierad för hög verkningsgrad
• Kylning: Tyst fläkt med ECO Mode för låg ljudnivå
• Modularitet: Semi-modulär design för enkel kabelhantering
• Tillbehör: Säljes komplett med tillhörande kablar, originalkartong finns tyvärr ej.

Det är ett prisvärt, pålitligt och rejält nätaggregat. Kan fraktas och fraktas då väl paketerat men kan såklart också hämtas upp enligt överenskommelse.

Startbud GPU: 4400kr
Starbud PSU: 400kr
Budgivningarna avslutas söndag 9/3 18:00, jag har rätt att neka bud osv osv.
Skicka PM vid frågor/intresse!

Mvh Elias

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

psu 400kr+frakt

Permalänk
Medlem

Budgivning med först till kvarn alltså! Sikken grej!

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheewie:

Budgivning med först till kvarn alltså! Sikken grej!

Hahaha ojdå råkade bli lite fel, har kopierat beskrivningen från min annons på blocket.