Permalänk
Medlem

Det där stället verkar ju dött. Har fortfarande inte fått svar på mail.
Någon annan som fått?

Permalänk
Medlem

Jag fick svar på mitt email ang en teknisk fråga jag ställde till dom på en av deras tft'er. Tog ca tre dagar ifrån det jag ställde frågan tills dess jag fick svar.

Jag har just nu fått tag i ett gäng med grafiska lcder med T6963C chip som jag skall sitta och pilla med ett tag så jag är inte längre så intresserad av någon beställning.

//Robban

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk

Varning för "kanske" dåligt VGA LCD 6"... polaren beställde en sådan och den saknade möjligheten att koppla in någonstans utan ritningar, och inga ritningar följde med..

Men det är säkert ingen fara med att just den inte skulle fungera, klart billigare än den jag köpte.... 4" för 1300kr men den var bara att koppla in på tv-out på kortet. 7v och under 70mA

Annars kan man köpa den 6" och den s/v tv från classe som kosta runt 300kr och bygga in LCD:n i den tada, så har man en liten färg tv

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Color LCD - Single Scan
$25.00

Mfr: Sharp LM64CO32
Unit was intended for a Compaq Contura 325C

Ohh kanske är med om dom inte luras..

Visa signatur

Into the Web Browser for iPhone, http://www.intothewebbrowser.com/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icedude
man tar ju större displayer om man ska...
inte små fjuttiga 4x40

ja kanske är med... beroende på pris...

Dubbelmoral?

Permalänk

Jag är fortfarande med om nån beställer.. den där färg- och pekskärmen kan nog bli bra i bilen

Permalänk
Medlem

Om det kostar under 300kr/person så är det ingen svensk moms på det, men då gäller det att dom vet hur många det är som beställt.
En polare köpte ett radeon 9800np för 2000kr inkl frakt. på paketet stod det att det var ett gf2mx för 39 dollar

Visa signatur

Idag kom Athlon64

Permalänk
Medlem

jodå.. har fått svar och skall beställa men lägger det på is i ngra veckor nu eftersom jag beställt rätt mycket saker på sistone så pengarna trytar.

Återkommer när det händer ngt..

Permalänk
Medlem

Hm, en 32x4 raders kostar ju 5 USD.. hur billigt är inte det?!?!

Kan man på något sätt koppla in mer än en LCD med 44780 Hitachi-chippet på samma kabel?

Är det inte sant att 44780 Hitachi är det chippet som är mest lämpat för en paralellportsinkoppling?