Permalänk
Medlem

Vanliga 3mm kanske ?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av p00tie
Vanliga 3mm kanske ?

inte en blekaste aning.

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Medlem

Någon som vet om de är okej att lira fps spel på? Vill ha ett nytt tgb men det skall också vara skönt att spela på

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arelion
Någon som vet om de är okej att lira fps spel på? Vill ha ett nytt tgb men det skall också vara skönt att spela på

Jaa... Det är skönt, iaf vad jag upplevt hittills. Call of duty t ex. var ett rent nöje.

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem

oki, det låter lovande

Permalänk
Medlem

jag har inskaffat mig ett UltraX Flat jag med. det känns lite ovant i början med fasen vad jag skriver snabbare med det. man behöver knappt trycka ju=) jag ger det 10/10 för det lilla pris som det kostar.

Permalänk
Medlem

UltraX är definitivt det skönaste t-bordet jag haft, gillar det som fan, man verkligen bara touchar knapparna istället för knackar som på tidigare bord jag stött på. Använde innan iNav SE men det känns som värsta plastskiten jämfört med UltraX. Saknar dock en volymkontroll mycket

Permalänk
Medlem

fint, funderar på köpa. helst vill man ha DiNovo med det har man inte råd med..

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Vill ha som fan.. Men har redan ett relativt nytt NoName från Clas Ohlson... Och ja, det är bra kvalitet.

Permalänk
Medlem

UltraX Flat är det skönaste tangentbordet EVER! Man får snabbare reaktionstid i fps-spel, skriver snabbare, slipper huvudvärk eftersom det är tyst som fan (jag slår dessutom hårdast i världen när jag skriver) och det tar liten plats trots att det är standardutförande på tangentplaceringen. Köp eller dö!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nephnic
Jag föredrar dock mitt trådlösa ennyah med de fina formerna
Fast logitech verkar fint också..

Jag med

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

Är det någon som gett sig in på ett LED-byte .. grönt känns ganska ute inom datorvärlden nu enligt mig

Är det vanliga 3mm.are eller är det ytmonterat?

Har tre smaskiga högintensiva vita 3mm.are som bara väntar på att få moddas in på något trevligt ställe

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Är det någon som gett sig in på ett LED-byte .. grönt känns ganska ute inom datorvärlden nu enligt mig

Är det vanliga 3mm.are eller är det ytmonterat?

Har tre smaskiga högintensiva vita 3mm.are som bara väntar på att få moddas in på något trevligt ställe

grönt är skönt!

Visa signatur

| Epox 8k5a2+ | Amd 2200+@1807 mhz | 512 Mb DDR (corsair) | Radeon 9800pro (HiS IceQ) | Audigy 2 ZS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jlw
grönt är skönt!

och kanske lite uttjatat.

Permalänk
Medlem

Synd med grönt på ett såpass snyggt och skönt bord! .. vitt hade varit perfa. ev rött kanske.

Permalänk
Medlem

Köpte ett härromdagen jag med, har dock inga pengar för att hämta ut det :/ får vänta tills på onsdag då studielånet kommer

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk

Jag fick hem mitt ultrax idag och blev oxå sugen på att byta leds..
men jag vågar inte
kan någon vara snäll att förklarara vad man ska och inte ska göra...
behöver man motstånd? vilken typ av led ska man köpa?
kan man bränna tangentbordes kontakten på moderkortet om man gör fel?
hur som hälst fan villket skönt tangentbord...

Visa signatur

Killar kan! Men vad fan då!!

Permalänk
Medlem

Fick mitt för 1 månad sen, vilket underbart tangentbord. Först blev jag rädd eftersom man knappt kände var tangenterna satt, de är så låga. Men efter ett tag så vande man sig och nu vill jag INTE byta bort den :).

Vad man ska göra för att byta: Skruva upp det, byta lysdioder.
Vad man inte ska göra: Sätta fyr på den med fotogen.

Permalänk
Medlem

Jag har oxå beställt ett nu! Verkar duktigt skönt. Får dock vänta till mitten av april... Suck..

Permalänk
Medlem

Mycket bra tangentbort - dock känsligt då ytan är lackad. Har repat det under spaceknappen med klockan samt fått ett litet märke där brevid när det låg i LAN-påsen

Klockrent i övrigt.

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

Var det osmart att beställa ett sånt här tangentbord från Datorbutiken.com som jag precis gjorde? Det står att de får in det 5/4. Har ju tid att avbeställa ifall jag vill.

I så fall är det någon som kan rekommendera en bra datorbutik med billig frakt som har det?

Permalänk
Medlem

Avbeställ om du vill få det snabbt. Datorbutikens leveransdatum när de ska få in saker är inte att lita på.

www.webhallen.com är bra tycker jag. De har tangentbordet inne också.

Permalänk
Medlem

har också ett. fungerar utmärkt. enda jag stör mig på är att det inte går att gasa, svänga vänster, och använda space samtidigt :*(

Permalänk
Medlem

mockan, det beror inte på ditt t-bord skulle jag tro.

Sätt det på USB:n istället.

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Medlem

När jag skulle beställa från Webhallen så funkade det inte. Så jag tänkte prova igen senare. När jag provade igen så var tangentbordet slut. Men då såg jag att JME hade det i lager nu och beställde därifrån.

Permalänk
Medlem

zeus: om det hade haft usb-kontakt så hade det säkert gått bättre att göra det..

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.