Får inte bort EXE fil på skrivbordet

Permalänk
Avstängd

Får inte bort EXE fil på skrivbordet

Jag packa upp en exe fil från ett gammalt spel för att se om det var för windows men det var det inte och nu kan jag inte få bort filen. Den ligger på skrivbordet. Står att den används av ett annat program. Jag har testat att starta om och testat safe mode men det går inte ta bort den iaf. Vet du vad det kan vara?

Ska testa en scandisk nu..

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

dos startdiskett & del filen.exe

Permalänk
Avstängd

Kör NTFS.. finns det startdisk som funkar med NTFS?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

åfan nej det tror jag ej..

ultimate boot cd kanske?

Permalänk
Avstängd

vad är det?

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Re: Får inte bort EXE fil på skrivbordet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Jag packa upp en exe fil från ett gammalt spel för att se om det var för windows men det var det inte och nu kan jag inte få bort filen. Den ligger på skrivbordet. Står att den används av ett annat program. Jag har testat att starta om och testat safe mode men det går inte ta bort den iaf. Vet du vad det kan vara?

Ska testa en scandisk nu..

Det hände för mig för ca:2 timmar sen. Startade om datorn i Felsäkert läge och då gick den bort.
Vi uppstart av datorn så trycker du på F8 tills du kommer in där du kan välja Felsäkert läge, tryck på felsäkert läge gå in i windows ta bort filen och starta om datorn.
Enkelt.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Får inte bort EXE fil på skrivbordet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lakanman
Jag har testat att starta om och testat safe mode men det går inte ta bort den iaf.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av agent

Det hände för mig för ca:2 timmar sen. Startade om datorn i Felsäkert läge och då gick den bort.
Vi uppstart av datorn så trycker du på F8 tills du kommer in där du kan välja Felsäkert läge, tryck på felsäkert läge gå in i windows ta bort filen och starta om datorn.
Enkelt.

Ibland har det för mig hjälpt att installera xp-avifix. Varför har jag inte en aning om då den väl endast fixar till så att xp inte läser höjd osv från avifilen?

Men det är la värt ett försök Har hjälpt mig någon gång, som sagt.

Visa signatur

If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.

Permalänk

WHO LOCK ME !

ägande program asså..