Permalänk
Medlem

varför? steam

en kväll när jag skulle lira cs genom steam som alltid så står det attmitt konsto inte finns..antagligen för att mitt hotmail konto som jag e reggad på steam med..tagits bort..så jag donar ett nytt steam inlogg och en ny mail..men när jag ska spela så kommer det bara upp cs source och jag kan inte välja cs 1.6 eller dod...utan bara dod source osv.
har ominstallerat steam antal ggr..men problemet kvarstår samt tagit bort det förbannade cs source från datorn....
någon som vet vad felet ligger?....'

tackar för svar / hampe

Permalänk
Medlem

Vad köpte du för paket? Silver eller eftersom du nämner dod: source.

Titta i Browse Games under Individual Games...cs, mm ska finnas och du ska kunna välja download and install.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

jo jag vet men det roliga e att det ända som kommer upp är reklam för halflife 2....verkar som jag måste formatera lr ladda hem en illegal version av cs...mysko

Permalänk
Medlem

Men det är väl under fliken Package Offers som HL2 kommer upp. Har du ingen flik som heter Individual Games när du öppnar Browse Games?

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Loggar du inte in med kontot du använt när du köpt / registrerat spelen du spelar med så kan du inte heller spela dem.

Cd-nycklar är ju bundna till konton. Fixa tillbaks ditt gamla konto eller så kanske du får köpa allt, en gång till [om inte valve kan hjälpa dig på något sätt].

Visa signatur

http://www.flickr.com/photos/peterbrunni/ - Flickr

iMac, iBook, iPhone, iPod

Permalänk

Det verkar ju väldigt tryggt med steam........köpa om allt, fat chance!

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Testpilot

Smart att använda ett hotmail-konto till steam när man köpt HL2
Varför fixade du inte ett bättre mailkonto?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Smart att använda ett hotmail-konto till steam när man köpt HL2
Varför fixade du inte ett bättre mailkonto?

Förklara ett bättre mailkonto lite bättre tack, för jag blev ganska paranoid just nu, eftersom jag ha köpt HL2 via Steam,och använder ett hotmail konto där

Permalänk

Om du inte loggar in på vad är det, 30 dagar (?) så stängs det ju ?

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Förklara ett bättre mailkonto lite bättre tack, för jag blev ganska paranoid just nu, eftersom jag ha köpt HL2 via Steam,och använder ett hotmail konto där

Precis som Filleokus säger så stängs kontot efter 30 dagar om man inte använder det och sen efter 60 dagar så tror jag att andra kan ta din adress. Ioförsig så om du loggar in varje dag så är det väl ingen fara, bara tänkte att det skulle kännas bättre om man hade t.ex. en telia-adress. Kanske bara jag som är paranoid

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Precis som Filleokus säger så stängs kontot efter 30 dagar om man inte använder det och sen efter 60 dagar så tror jag att andra kan ta din adress. Ioförsig så om du loggar in varje dag så är det väl ingen fara, bara tänkte att det skulle kännas bättre om man hade t.ex. en telia-adress. Kanske bara jag som är paranoid

Men vad har du tänkt göra när du säger upp din telia abonnemang och skaffar tex BBB istället?
Bara du använder din hotmail så är nog det ett säkert val.

Visa signatur

Mjo Mjo?

Permalänk
Medlem

Testa att trycka på brows game och sedan på fliken individual games och tryck på counter.strike när den är makerad så att du läser information så tryck på register a product i alredy own sedan skriver du in cd-keyn till half-life så laddar du hem det. vet ej om det atomatiskt kommer med några andra spel. Jag TROR att det ska fungera men skäll inte på mig om det inte stämmer.

Visa signatur

Jimsen

Permalänk
Medlem

fan jag har ju hotmail account på mitt steam..
får byta till yahoo sen när jag skaffar hl2

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

spray mail då? kan det också försvinna på liknande sätt?

Permalänk

Att din mailadress försvinner ska väl för tusan inte påverka ditt steam-konto.

Har ett konto för Halflife/CS 1.6 där jag använde en gammal hotbrev-adress som för länge sedan är försvunnen. Men mitt STEAM-konto fungerar fint.

Edit:
Det är ju bara att logga in och byta den registrerade mailadressen. Om du har ett gammalt konto där mailadressen är användarnamn så fungerar det fortfarande även om adressen inte gör det.

Visa signatur

"Robots have shiny metal posteriors which should not be bitten."