Permalänk
Medlem

Det låter bra . får kanske skaffa mig en sådan. Hur är det med värme på den ? Du vet inte hur många mhz och ram den har ? är den tyst ?

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem

Ja alltså processorn och minnena i den är till verkade för att klara spel film och mp3s och den ska inte lagga nått. Dom går inge varmare än vad en dvd är som står igång gör. Tyst ja den är tyst. Det enda som låter är ju hårddisken som snurrar och den snurrar ju inte i 7200rpm när man ser film och sånt. Så den är väldigt tyst. Det är ju inga fläktar som låter och ingen dvd skiva som är i obalans

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

Låter fint Men du har dom inte förns vid Jan ?

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem

Nej tyvärr jag kommer inte kunna lova nån någon före mitten januari. Detta beror på lite avtal och sånt som måste bli avslutas och att jag måste få igång företaget så att jag har hemsida och sånt klart innan jag börjar beställa och sen när beställningen är gjord tar det ca 3 veckor innan jag har dom här så jag önskar att jag hade bestämmt mig tidigare för att göra det här men nu är det tyvärr inte så det ligger till.

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patlador
root:
Jag tror att allt sånt gör man i firmware filerna och jag har inte hunnit testa sånt ännu. Göra allt via menyn på displayen menar du? Nä du får en bild på tv där du kan ställa in språk och allt precis som en dvd. Där kommer även en "fil hanterar" typ som på divX dvd-spelare. Jag har inte hunnit testa till mac och linux ännu men jag kommer ge dig svar så fort jag vet! [/B]

Jag tänkte inte på att det skulle vara meny på TVn(Vilket det givetvis ska vara om man tänker efter lite). Men om den kommer upp som en vanlig USB mass storage device och man sen kan bläddra i filsystemet på den i menyn på TVn så borde den funka oberoende av OS.

Visa signatur

Powermac G4/AGP, Motorola 7400 400Mhz 768MB PC100, Radeon 8500
Sharp MM1, TM5800 1GHz, 256MB DDR, 15GB, 10" 1024x768.
Palm Tungsten T3, Intel XScale 400MHz, 64MB RAM, 256MB SD, 3" 320x480.

Permalänk
Medlem

Jo självklart är den oberoende av OS som den är med det beror ju lite på vilket fil system den kräver att det ska vara på disken. Jag ska självklart kolla upp det där så fort jag får test exet så tar jag den till en vän och testar den med mac. Det kan ju hända att datorn behöver någon speciel drivrutin men det skulle jag inte tro. För i windows säger den inget utom att usb storage device found eller nått sån när man stoppar i den.

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

så bra, Men får kolla i JAN om jag ska ha en. Du kan inte Maila när du fått dom ? gud@x-kill.com

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem

Jag är nog kansek intresserad av en sån här men har några frågor. Finns det någon tv-in på den eller möjlighet att ansluta ett externt tv-kort så man kan spela in från tv:n på hårddisken? Får man med någon fjärrkontroll?

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Medlem

Fjärrkontroll och alla tillbehör medföljer. Det enda jag inte är säker på att det finns med är bil kit. Nej tyvärr kan den inte spara tv steam ännu men jag ska försöka få dom att göra det. Men det tar nog ett tag till.

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

så bra men va fan, vill ha en nuuu : >

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk
Medlem

Haha! Jag hoppas mitt prov ex kommer snart så jag har en att testa allt på i alla fall

Föresten har jag pratat med dom nu så den kommer kunna spela iso filer också!

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

Så bra

Visa signatur

Folding@Home: 1x8800GTS | 1xQ6600 | 10xE2210 | 1xXeon E5120 |
SweClockers hjälper Stanford University att finna lösningen till svåra sjukdomar. Häng med oss nu!
#foldingatsweclockers

Permalänk

oho, ville bara kolla hur det går med prylarna

Visa signatur

CHASSI: Addtronics 7896a | MB: DFI LanParty-UT| HDD: 1 Maxtor 80 gig @ ata133 | CPU: AMD X2 3800+ @ 2500 mhz [250*10] | [color="blue"] Minnen[/color]: Gskill 2x1024 |GFX: XFX 7800gt