SWAT 4 öppen beta NU!

Permalänk
Medlem

är det bara en bana som går o spela?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
är det bara en bana som går o spela?

ja.

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Är spelet bra eller?

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av szhred
Är spelet bra eller?

Jag blev inte lockad att spela mer än ett par gånger. Bara att man rör sig i snigelfart är något som irriterar mig så mycket att jag inte vill köra mera. Som Swat 3, tråkigt och stelt.

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Jo det går lite sakta, Men jag tycker det är kul.

Men sen är det ju några buggar i spelet och sen finns det inga skuggor :/

Permalänk
Medlem

Tyckte de var helt okay.
Tuff effekt då man stod bakom en cementvägg och någon avlossade en salva på cementen så det bara flög bitar:)

(Ze på swat:))

Visa signatur

You couldn´t come on time even if you jerked off in front of clocks

Permalänk

Det var ganska kul speciellt med gasgranater. Att man inte kan springa så fort är ganska bra då förstärkningarna inte kommer lika fort då.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

haha. fan va kul det va på Sergejs server

Permalänk
Medlem

Mycket roligt spel! Tycker det ger extra känsla att man rör sig så långsamt.. har man dessutom heavy armor är det inte så konstigt.

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Testpilot

Skulle testa det förut men det fanns bara fulla och tomma servrar så jag orkade inte vänta
Jag är på om det blir lir nån annan gång.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

haha.. "Ze" är den mest respektfulla VIP någonsin, man behövde inte ens shocka han eller göra något annat, han bara satt där under trappan med oss terrorister lugnt och fint =P

Jag, Sergej = Fakkz0r

Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk
Medlem

Om någon har datorkraft och kapacitet vore det väldigt roligt om ni satte upp server så vi kan spela lite (mer) tillsammans.. garanterat roligt

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

213.114.91.226 om fem minuter

pass: test

Permalänk
Medlem

krashar för mig när jag joinar ett spel... fast det är skitsamma jag orkar ändå inte spela ville bara se om det var snyggt

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem

NYCKEL TACK

Visa signatur

"Samtron 96P 19"Intel P4 2.4@2.68 (MSI 645E Max) 1024mb Twinmos. Gecube 9800 pro@XT. Sound Blaster® Audigy® 2 ZS. (Creative 5.1) (Samsung extend 250gig) Western 80gig. Logitech MX510-Surface 1030
Windows XP Pro

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

TACK

Visa signatur

"Samtron 96P 19"Intel P4 2.4@2.68 (MSI 645E Max) 1024mb Twinmos. Gecube 9800 pro@XT. Sound Blaster® Audigy® 2 ZS. (Creative 5.1) (Samsung extend 250gig) Western 80gig. Logitech MX510-Surface 1030
Windows XP Pro

Permalänk
Medlem

Screens ngn?

Permalänk
Medlem

kom igen nu.. vi behöver mer folk

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

va tvungen o dra. morsan tjatar

men fan villket team vi va IcE

Permalänk
Testpilot

Tjo ho, det var skoj fast rätt inveklat måste jag säga. Har bara spelat CS och Desert combat innan typ.

Lär man sig banan blir det nog riktigt skoj, nu irrade jag nästan bara runt

Det var roligt att vara vip och försöka smita när man var bunden med, fast då fick man smaka på elpistolen

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
men fan villket team vi va IcE

Hell yes!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genbak
Måste bara lägga upp en bild från när vi lirade nyss.

Då är frågan vilken du är och vilken du kan döda lätt som en plätt sen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Lär man sig banan blir det nog riktigt skoj, nu irrade jag nästan bara runt

Det var roligt att vara vip och försöka smita när man var bunden med, fast då fick man smaka på elpistolen

Mm det tog lite tid att lära sig banan.. men när man irrat runt där ett tag så lär man sig och kan hitta förvånansvärt bra

Tack alla för en trevlig spelkväll och hoppas det går snabbt till april

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dregelmyller
Tyckte oxå det var lite dumt i början med vip:en som blev dödad hela tiden men om båda lagen vet vad dom ska göra och är seriösa så blir det riktigt skoj.

Jo, har kört lite till och denna gång funka det lite bättre. Förhoppningsvis är det värst nu i början när det dyker upp många nya spelare. Som sagt var riktigt skoj om man spelar som det är meningen.

Permalänk
Medlem

Typiskt att fileplanet ska va nere när man vill skaffa sig en key, bara att vänta o se glad ut misstänker jag.

Visa signatur

Polaris Sportsman 570 X2 Nordic Pro, ja just ja, och en medioker data har jag också 😁

Permalänk
Visa signatur

AMD Athlon 64 3700+ "San Diego"
ASUS Extreme 7800 GTX
4 x 512 mb DDR TwinMOS PC3200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergej_WTF
haha.. "Ze" är den mest respektfulla VIP någonsin, man behövde inte ens shocka han eller göra något annat, han bara satt där under trappan med oss terrorister lugnt och fint =P

Jag, Sergej = Fakkz0r

Hehe, jo det var jag säkert, men jag skulle också sitta stilla om två killar med kevlar och med automatvapen stod brevid mig

Visa signatur

You couldn´t come on time even if you jerked off in front of clocks

Permalänk
Medlem

Blir det något idag?

Permalänk
Medlem

Kommer sätta upp server ikväll.

Permalänk
Medlem

Råder er att inte ha för mycket folk på servern om ni inte har 9mbit eller mer upload.
Jag har 1Mbit upload och då kan jag som bäst ha 10 spelare.

Surt med servrar under 16 spelare faktiskt, det blir helt annat spelande om det är 16 spelare jämfört med 10.. mycket mer röj.
Hoppas på en 16 manna ikväll då.

Permalänk
Medlem

8 spelare räcker gott och väl som det va på Fakkzors server

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if