SWAT 4 öppen beta NU!

Permalänk
Medlem

SWAT 4 öppen beta NU!

http://www.fileplanet.com/

Istället för på fredag!

Permalänk

Kostar det? Fattar inte vart man laddar ner det...

Edit: Fattade nu, tyvärr går ej att ladda ner då servrarna är fulla

Visa signatur

"Apokalypsens fyra Wärschare tågar in" - nienithaur

Permalänk
Medlem

Jag tycker det känns som om jag beställer spelet när jag ska joina beta?

Så jag skiter it

Visa signatur

Skapare av: http://www.cadero.se - Samla allt på samma plats! Kalender, Adressbok, Favoriter, Filer m.m.

Permalänk
Medlem

härligt.

Permalänk
Medlem

Ok får testa detta sen när jag kan tanka/spela då mitt adsl (telia) är mongogaycpstört.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Shiiiiiit, hoppas någon fixar en mirror xD

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

det lär inte bli tillåtet med mirrors då det behövs en cd key.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
det lär inte bli tillåtet med mirrors då det behövs en cd key.

men onödigt att tanka från en mirror om man inte har en cdkey då? Mirror behövs för oss som skaffat key, dom som inte har behöver ju inte tanka överhuvudtaget.

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Yes då har man ännu några cd-keys från fileplanet, Snart skaj ag spela med .)

Permalänk
Medlem

Kom igen nu folk.. mirror!

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Hade man haft fet upload så

Fick precis hem betan så nu blir det att game:a.

Permalänk
Medlem

hur fasen laddar man ner det ? Har fyllt i allt det där!

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

Mitt första intryck var att det inte kändes speciellt skoj i MP men största anledningen till detta var nog det idiotiska VIP systemet. VIPn måste tillfångatas av "terroristerna" och hållas i 2 minuter, om de dödar VIPn innan så förlorar dom. Detta resulterar i att SWAT laget springer runt med en köttsköld/spanare framför sig! Inte speciellt skoj, det är ju SWAT teamet som skall skydda VIPn inte tvärt om...

Nåja, jag är mest intresserad av detta spel som SP ändå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S_Z
Mitt första intryck var att det inte kändes speciellt skoj i MP men största anledningen till detta var nog det idiotiska VIP systemet. VIPn måste tillfångatas av "terroristerna" och hållas i 2 minuter, om de dödar VIPn innan så förlorar dom. Detta resulterar i att SWAT laget springer runt med en köttsköld/spanare framför sig! Inte speciellt skoj, det är ju SWAT teamet som skall skydda VIPn inte tvärt om...

Nåja, jag är mest intress
erad av detta spel som SP ändå.

Tyckte oxå det var lite dumt i början med vip:en som blev dödad hela tiden men om båda lagen vet vad dom ska göra och är seriösa så blir det riktigt skoj.

Permalänk
Medlem

Tyckte det var ganska skoj om båda lagen visste vad som gällde, 8-10 pers / server tyckte jag var lagom. Men knapert med servrar

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem

Får man lägga ut filen på en ftp?

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S_Z

Nåja, jag är mest intresserad av detta spel som SP ändå.

Du skall nog inte bortse 5 manna co-op genom HELA sp kampanjen och möjligheten att kunna modda dina uppdrag precis som du vill... känner du att du vill ha ett mission med 12 gisslan och 3 bomber att desarmer och 40 bad guys som vaktar dom... då kan du ställa in det, men inte nog där.. nä, sen kan du ställa in AI hur dom skall bete sig, ska dom släppa vapnet och lipa när du kommer eller ska dom köra självmords grejen?
Helt upp till dig.

Men visst...kör du sp delen själv.. du missar nog inget.

Permalänk
Avstängd

weeeeee tankar tankar tankar , LÄGG UPP BILDER NÅN

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Kostar inget bara att fylla i uppgifter sanna som falska . bara om man vill ha en extra mirror som är snabbare .. men 150 mb är inte så mkt ;D Gama på nu ;D

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Länk till CD-KEY. Fyll i uppgifter (vad som hälst typ) och klicka er fram tills ni kommer till CD-KEY.

http://www.fileplanet.com/betas/verify.aspx?b=3328&u=http://w...

Permalänk
Medlem

hm.. kommer då inte fram till ngn CD-key. Beställningsruta, som med frakt går på 70 USD något... CD-key såg jag inte...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MindStorm
hm.. kommer då inte fram till ngn CD-key. Beställningsruta, som med frakt går på 70 USD något... CD-key såg jag inte...

Stäng den rutan så öppnas en ny där du ska fylla i kontrollnummer ...efter det kommer du till rutan med CD-KEY.

Permalänk
Medlem

Fileplanet är nere?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Fileplanet är nere?

Ja...verkar så.

Permalänk
Sötast

ehm? jagh tankar från fileplanet i 240kb/s maxad speed.... finns inga köer ... c:a 50% ledig på alla free servers

Permalänk
Avstängd

lirade innan jag drog te skolan kom 10min försent tycker vapnena såg fula ut? fast dom fixar det säkert, va lite tråkigt när alla i ens lag sköt varann och VIP, terroristerna sköt ju VIP direkt när dom såg honom =/ ska lira nu weeeeeee

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem

Kommer sätta upp en server för swec kl 16.00.

arto.no-ip.com
swec

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Kommer sätta upp en server för swec kl 16.00.

arto.no-ip.com
swec

Underbart, jag tål inte Fileplanet.

Permalänk
Medlem

Bra,
En sak jag tycker är jobbigt det är när vip springer framför swat eller rakt in i skotten so man förlorar :/

Permalänk

lite bra tankar den från fileplanet i 500kb/s