Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GodZilly
De drar bara in pengar för själva spel sålda, själva månadskostnaden går till Blizzard själva då de står för det betalningssystemet.

Just det ja... så är det nog. Iaf, siffran är ju inte ren vinnst, servrarna kostar nog duktigt, bandbredden med, udnerhåll etc etc... men men

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 3riko
Man kan inte lana hela livet.

Kanske ett år sedan jag lanade senast, det skulle ändå ge så mycket mera att kunna spela GTA i MP under ett LAN när det sker än att sitta o spela det online. Lite av det som är kul med lan är att ha _roliga_ spel, att spela GTAVC med den exerna modden är sjukt kul, fast man saknar fotgängar och det är buggigt, hade detta inte varit så så hade det varit ett av de bästa MP spelen man kan spela. Det är helt enkelt så kockrent att leka polis o tjuv i VC eller bara försöka döda den andra medans det flyr etc etc, man kan fan skratta ihjälsig ibland.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Kanske ett år sedan jag lanade senast, det skulle ändå ge så mycket mera att kunna spela GTA i MP under ett LAN när det sker än att sitta o spela det online. Lite av det som är kul med lan är att ha _roliga_ spel, att spela GTAVC med den exerna modden är sjukt kul, fast man saknar fotgängar och det är buggigt, hade detta inte varit så så hade det varit ett av de bästa MP spelen man kan spela. Det är helt enkelt så kockrent att leka polis o tjuv i VC eller bara försöka döda den andra medans det flyr etc etc, man kan fan skratta ihjälsig ibland.

Varför inte både och?
Lan möjlighet och online möjlighet.

Permalänk

Hmm, tänk dig att fastna i världens fetaste bilkö på den överbelastade servern, sedan kommer någon n00b, snor din bil och kör ner den i sjön. Vilket fantastiskt spel!

Permalänk
Medlem

Jag längtar och drömmer...

Visa signatur

* P4 2.4 @ 3.0 * Ati Radeon 9500/9700 pro 128mb * 1gb dual ddr 400mhz pc3200 *

Permalänk

fz hade väl länk till render bilder på karaktärer, spelet drevs av den nya unreal motorn har jag för mig

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

HERM HERM!

MAFIA MMORPG FOR TEH OWNz0R!!!111ONE!!!!

Permalänk

Undrar hur de kommer ta hand om pengar, equipment och liknande. Folk vill ju ha fina bilar som man får kämpa för att få, men inte fasen vill man att vem som helst ska kunna stjäla den från dig? Men hur roligt skulle det bli ifall det enda man kan göra är att ge sig på NPC's för att få något? Jag tror det blir svårt att få något djup i spelet.