Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av "Something"

Här har vi killen som har koll på spelets alla möjligheter märker jag

Nja har aldrig varit mycket för CS, undantaget är väl LAN med kompisar. Annars gillar jag inte hela CS communityt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Nja har aldrig varit mycket för CS, undantaget är väl LAN med kompisar. Annars gillar jag inte hela CS communityt

Okej, men om man lirar lite matcher istället för att bara röja på lan så märker man ganska snart att det är en hel del taktik i spelet

Permalänk

Usch vad mycket cs-lolare det är på forumet, bara för att retas röstar jag på Ja.

Permalänk
Medlem

Ja rösterna leder ser jag

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Varför kan inte alla säga ja, tillbaks med skölden, men bara 1 per lag

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Ja för fan! Älskar när man hör polarna gapa och skrika som fan att man inte ska ha den! Verkligen ÄLSKAR skölden!

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650-Plus WIFI | Asus 4070 OC| Ryzen 7800X3D | 32GB Corsair 6000Mhz CL30 | EVGA G2 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk

Tycker i så fall man borde kunna haxxa igenom den:D

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

Felet dom gjorde med skölden var att terroristerna inte fick något likvärdigt, behövde inte nödvändigtvis vara en sköld, men nått för att jämna ut det hela. Sen så var den alldeles för bra! Tror inte en sekund på att det finns portabla sköldar som man kan stoppa en höghastighets kula från ett assultrifle med! Stoppa mindre vapen som pistoler och SMGs, javisst... men en kanonkula från en AWP? Nej skulle inte tro det...
Om någon har bevis på motsattsen så skicka gärna ett PM

Permalänk

Jag vill ha skölden i CS S, De som är bra i 1.6 vet hur man dödar personer bakom sköld

Permalänk
Medlem

Sen dagen då jag körde mot två kompisar som båda hade sköld hela tiden så har jag hatar skölden

Visa signatur

På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan.
Förmågan att kunna ändra åsikt skiljer den vise från den envise.

Permalänk
Medlem

Sköld till alla!

Permalänk
Medlem

Får gärna komma till spelet. Men inte behöver en AWP kula vara kraftig bara för att den är det i spelet.

Visa signatur

Apple Macbook Pro