Permalänk
Medlem

!*?#!*#!**!#!

AAarrgh! Min uppkoppling dök precis när jag hade joinat på kvalificeringen till Lowe's
Kom upp igen precis nu. Blir inget mer spel ikväll eller??

Permalänk
Medlem

huhu nu ska jag börja fiffla med dexxa ratten om det skulle kunna hända ett mirakel :D:D:D

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
huhu nu ska jag börja fiffla med dexxa ratten om det skulle kunna hända ett mirakel :D:D:D

GL!

Permalänk
Medlem

ETT MIRAKEL !!! jag fick igång skitet :D:D:D:D men dom två knapparna på rattem fungerar inte :(:(:( men annars så fungerar det nu kanske man kommer vinna också hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs
jag ägde ju under gulflaggen i andra loppet

skötte ni er bättre under gulflagg idag?

en sak bara angående starten. Den som har pole, försök att köra jämt så det är möjligt för dom bakom att starta bra

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Ja de var svårt med att ah en pole bil som inte visste vilken hastighet han skulle köra. Tyckte att jag skötte mig hyfsat bra i omstarten på första banan.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

ska det köras mer ikväll???? blev ju riktigt sugen på mer hehehee

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB

skötte ni er bättre under gulflagg idag?

njaaa...kysste folk i baken o var allmänt störig kanske man kan säga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av omnibüs

njaaa...kysste folk i baken o var allmänt störig kanske man kan säga

mmmm det kommer jag ihåg GRRRR

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
en sak bara angående starten. Den som har pole, försök att köra jämt så det är möjligt för dom bakom att starta bra

Jag hade pole i ett av racen, håller 60 mph som PC håller.
Men får likförbannat nån i röven.

Permalänk
Medlem

Hur nära ska man ligga vid omstart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Majesty
Hur nära ska man ligga vid omstart?

Ungefär en 1/3 eller 1/2 billängd, som normalt.

Men ni var väldigt långt bak på en omstart, där jag var ledaren.

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem

körde lite Sports Car GT, efter lite snurningar pga av almänt klantiga AI förare så:

Fan vad man kan köra med M3:an

Permalänk
Medlem

oj oj oj gissa om man har en vacker bil på nascar nu :D:D:D WHoooHooo

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ett tipps är att strunta i att ligga så nära medan man bara åker runt efter pace caren (fin svengelska)utan ha gott om utrymme. När det blir gulflagg så kan ni sakta ner ordentligt efter att ni har passerat start/mål och lugnt köra ikapp resten av fältet, eller säkerhetsbilen. Ingen bra ide att bromsa om någon är bakom dock Lyssna på radion, dom säger allt man ska göra. Om bilen är trasig eller om man har dåliga däck, passa på att gå i depå under gulflagg då man förlorar väldigt lite. Depåstopp är ingen höjdadre om man måste göra det under grönflagg då man kommer långt efter och kan tappa ett varv

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vilka inställningar har ni i NRS 2002 ? Tänkte jag skulle köra in mig på de rätta så kanske man kan vara med nångång... har förrövrigt bara F1 2001 liggandes också... GPL verkar ju vara ett o testa också. Ska försöka få hem det idag, verkar ju grymt kul o köra med hjulspinn i kurvorna.

Körde NRS 2002 igår med traction control och anti lock breaks eller vad det nu hette som enda hjälpmedel men kanske var lite väl enkelt.

- EDIT -
Orkade inte leta igenom alla inlägg efter inställningarna i NRS

Permalänk
Medlem

dsk: kör standard inställningarna först, sen när du känner att bilen inte är bra, DÅ kan du fiffla med inställningar

Permalänk
Medlem

Alltså du ska inte köra med traction control och sånt fjanteri växla gärna manuellt.. kopplingshjälp kan du köra med

Permalänk
Medlem
Citat:

Alltså du ska inte köra med traction control och sånt fjanteri växla gärna manuellt.. kopplingshjälp kan du köra med

Vad gör kopplingshjälpen?
Jag kopplar inte när jag växlar direkt... pang...pang

Permalänk
Medlem

Gör så att växellådan inte pajjar?
Bilen kanske dör när du står stilla utan kopplingshjälp om du har en växel i

Permalänk
Medlem
Citat:

Gör så att växellådan inte pajjar?
Bilen kanske dör när du står stilla utan kopplingshjälp om du har en växel i

Då är det nåt fel. Jag har ingen hjälp på, men kan endå stå still med växel i utan kopplingen nere.
Växla går också.

Permalänk
Medlem

Jag sa att bilen KANSKE jag vet inte.. så är det på alms iaf

Permalänk
Medlem

nästa gång när det e race så ska jag va med igen så får ni se min fina bil och så kan jag förhoppningsvist vara med o slås om första platsen hehe

Visa signatur

Permalänk
Medlem

fan jag måste ju träna mera nu
(bara duscha först)

Permalänk
Medlem

Fan att man ska kasta pengarna på annat än ett grafikkort ... ja vill oxå va me ... *argh*

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 9 3900X | MB: ASUS TUF GAMING X570-PLUS | RAM: Corsair 32GB 3200MHz | GPU: ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
nästa gång när det e race så ska jag va med igen så får ni se min fina bil och så kan jag förhoppningsvist vara med o slås om första platsen hehe

Såg du min bil ? Det va en svart med lite isigt tema på. jag tror inte det. Inte pga att du aldrig var i närheten av mig, utan att bilarna som gjorts av oss själva inte syns om man inte skickar den till alla rejsande i racet.

Kortfattad version: Om du inte skickar bilen till oss som spelar, vilket inte kan göras i spelet, så ser vi en annan bil, tyvärr.

Men att slåss om första plats kommer du nog att göra

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimRacer

Såg du min bil ? Det va en svart med lite isigt tema på. jag tror inte det. Inte pga att du aldrig var i närheten av mig, utan att bilarna som gjorts av oss själva inte syns om man inte skickar den till alla rejsande i racet.

Kortfattad version: Om du inte skickar bilen till oss som spelar, vilket inte kan göras i spelet, så ser vi en annan bil, tyvärr.

Men att slåss om första plats kommer du nog att göra

MEH!!!!! vafan jaja nu får jag lägga ner o fiffla med bilen och får börja träna för att knäcka er :D:D:D:D

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ingen hänger ju ändå med min CAT-bil så ni kan sluta träna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nästa gång ni kör e jag med, har fixat spelet å installerat ratt

Visa signatur

Tack vare oss så är din dator säker!

Permalänk
Medlem

*Ligger i hårdträning* (Spöar datorn på 80% får öka nu )