World of Warcraft-film! (PvP/Molten Core/lvl 60 action)

Permalänk
Medlem

Håller med om att det inte var mycket nytt vad gäller PvP delen, men jag gillade verkligen introt! Hur bra som helst !

Sen tycker jag också att det var lite konstig fade (mot vitt?)

Permalänk
Medlem

Ni som grinar över att bli dödade av höglevlade karaktärer, vafan spelar ni inte PvE för?
Det är ju krig mellan horde och alliance.

Visa signatur

Power isn't everything.. It's the only thing.

Permalänk
Medlem

Ursäkta för denna rundtur från huvudämnet.
Jag tror de flesta glömmer bort en hel del historia som finns i World of Warcraft när de klagar på att man dödar de som är lägre level än vad man själv är. Tänker då på att krig oftast inte går rent till.

Själv är man lvl 19 warlock (alliance) på sunstrider och visst har man blivit en måltavla några ggr av mycket högre lvl än man själv är. Men det är ju sådant man måste leva med när man väljer den typen av "realm".

Visa signatur

People are spending dollars on water tapped in fancy bottles. And don't you agree? The gesture is not so much an act of stupidity. It 's just a sign of our destructive mentality. - Raised Fist [Slipping into coma]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SimRacer
Ursäkta för denna rundtur från huvudämnet.
Jag tror de flesta glömmer bort en hel del historia som finns i World of Warcraft när de klagar på att man dödar de som är lägre level än vad man själv är. Tänker då på att krig oftast inte går rent till.

Själv är man lvl 19 warlock (alliance) på sunstrider och visst har man blivit en måltavla några ggr av mycket högre lvl än man själv är. Men det är ju sådant man måste leva med när man väljer den typen av "realm".

japp håller med
vad heter din gubbe? jag spelar också på sunstrider fast lvl 42 rogue

Permalänk
Medlem

Filmen funkar inte längre =(

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem

ska tanka den! har inte sett den på skit länge! ska bli kul att se den igen

Permalänk
Medlem

Hahah många av er är för roliga. Ni kan ju inte påstå att ni bara har blivit gankade av rogues? Hunters är ganska bra på att ganka dom också minsann.

Permalänk
Medlem

då är man oskillad

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tt
Ni som grinar över att bli dödade av höglevlade karaktärer, vafan spelar ni inte PvE för?
Det är ju krig mellan horde och alliance.

svar på gammalt inlägg...

men tragiskt att sånna här knepiga inlägg ens kommer upp.

Men att bli dödad en gång av en förbipasserande............. helt ok, men corpcecampad av en ?? är faktiskt bara löjligt, inget med "kriget" att göra. Eller ännu värre gankad samt corpsecamping.

Däremot så är det väl rätt att säga att vissa områden är sämre än andra... tarren mills för horde och redridge för alliance (om jag fattar det rätt) får man problem där är det lika bra att byta område. Oavsett om det är PvP eller PvE...

Visa signatur

bomärke