World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Vem säger att pala inte kan göra damage?, visst den är turbaserad... men visst gör de damage, speciellt upp till lvl 40 - 45

Permalänk
Medlem

Ny gutgore ripper design

Undrar vilken det är på bilderna Om det är den på andra sidan fattar jag inte det nya. Ser nu att det är svart glow på den

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Ny gutgore ripper design
http://www.affliction.co.uk//zod/blackggore7gt.jpg

Undrar vilken det är på bilderna Om det är den på andra sidan fattar jag inte det nya. Ser nu att det är svart glow på den

den längst bort är ju nya gutgore ripper, närmsta ser ut som sword of seal

bilden heter ju blackggore

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

nån som vet hur man får bort alla critical errors som man får på test realm?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
nån som vet hur man får bort alla critical errors som man får på test realm?

nepp går inte han bara lira arathi bgn i 5 min

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag kan inte ens logga in på testservern, får error när det laddat klart.:S

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patrikb
Vem säger att pala inte kan göra damage?, visst den är turbaserad... men visst gör de damage, speciellt upp till lvl 40 - 45

Och även efter level 40-45 faktiskt. Skillnaden är att upp till level 45 behöver vi inte SoC för att göra damage.
Men med TUF Macen som har 3.8 hit speed är en dubbelcrit med melle+SoC=döden för flera classer.
Dragonbane på min server (Paladin lvl 60 med den macen och retri) crittade dubbelt och gav nästan 4,5K skada (exakt sa han inte..kunde iof vart 4,1K) Men han hade screen på det om jag ville ha sa han. Han hade även vengence såklart. Nu händer det att man får dubbelcritt ungefär 1 ggr varannan månad, men ändå Det betyder att man kan avrätta en warrior med 5K hp på ett slag + HoW om man är extremt lyckosam
Jag har lite småfunderingar på att byta från Retri till Holy just på grund av Holy shock och Hammer of wrath. Det ger mig 2 damage spells. Men jag vet inte än...väntar nog till Patch 1.8 då vårat träd skall ses över totalt som dom gör med druiderna i denna patchen.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
exalthed med arathi basin here i come :>

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/nicestaff.jpg

Hur fixar du exalted då...?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
Hur fixar du exalted då...?

jag ska sen när patchen kommer... ><, som i AV antar jag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
jag ska sen när patchen kommer... ><, som i AV antar jag

ok..jag har inte en anning vad AV är eller hur man blir med den?

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
ok..jag har inte en anning vad AV är eller hur man blir med den?

Alterac Valley, man får rep för att lämna in saker eller bara vara där inne

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vet någon om Ursius i Winterspring är möjlig att tämja? Han slår som en slägghammare.

Om man får HoT innan man börjar tämja den och potions som ger mer hp innan kanske det funkar men känner mig tveksam, slog skiten ur mig redigt och då är jag 60.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

error,error,error,error,error,error,error,error,error,error. Kan blizzard sköta någonting rätt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

haha, dom kommer alldrig få WoW att köra helt fel/bug fritt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Vet någon om Ursius i Winterspring är möjlig att tämja? Han slår som en slägghammare.

Om man får HoT innan man börjar tämja den och potions som ger mer hp innan kanske det funkar men känner mig tveksam, slog skiten ur mig redigt och då är jag 60.

Han går fint att tämja jag har han som pet. Bara frysa han med en fälla å sen tämja på.

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cerre
haha, dom kommer alldrig få WoW att köra helt fel/bug fritt.

som dom säger med mmorpg, när man löser en bugg hittar man en annan. and so on

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag får ett error så fort jag loggar in på testservern. Är det bara jag eller är det likadant för alla?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Jag får ett error så fort jag loggar in på testservern. Är det bara jag eller är det likadant för alla?

ta bort wow test mappen, ladda ner den nya. sen kan du lira lite iaf

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ta bort wow test mappen, ladda ner den nya. sen kan du lira lite iaf

Okej tack, ska testa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det bara jag som har problem med realmlist.wtf när jag ska instalera patchen?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
Kan blizzard sköta någonting rätt?

Skaffa errors?

EDIT: Kör på Testrealm, får Error 134 hela tiden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Skaffa errors?

EDIT: Kör på Testrealm, får Error 134 hela tiden!

Jo det har du rätt i.:P

Visa signatur
Permalänk
Medlem

finns ganska många fel på test servern som tex, shamans har inga totems, warrior har inte mount ganska kul

Permalänk
Permalänk

Folk som gnäller över wows buggar har nog aldrig spelat mmorpg förr, wow är nog det mmorpg jag har haft minst problem med!

Permalänk
Medlem

Utan tvekan den bästa posten jag läst på länge.. tagen utav en paladin på US forumet efter Fangtooth sagt att han redan slutat sin paladin!

Try all three. Try all three twice. Mix them up. Throw down a few Reckoning bombs. Holy shock a few people. /Hug your blessing of kings. Put the max amount in every talent. Personally test each and every one of them. Write 3 pages on each. Write how come you like it, write how come you don't. Tell Verigan's Fist, it had you at 'Hello.' Cry when you sell/DE it.

Continually get into UBRS groups to try and get Doomsaw/Lighforge/Draconian Deflector, only to everytime be outrolled by someone else. Try to MT an instance. Go to Warsong Gulch with a 2 handed weapon.

Use your Judgements. Judge every single Seal you can. Do it on purpose, do it by accident. Swear when you judge Command. Ponder why Command even has a judgement. And, while on those UBRS groups, buff everyone. Not, once, not twice...continually for the two to three hours it takes to run that place. Do it manually, do it with an addon.

Get all your Lightforge, get all your Lawbringer. Get all your crit gear. Get Arcanite Reaper. Have several sets of gear. One for each and every situation.

Own Lowbies, own Warriors, own Rogues, and get owned by ranged. Get kited. Get gangbaned by Horde. Shield+Hearth, catch it on Fraps and post it here.

Do all this, and tell us what the f*ck Blizzard, your company, is trying to spoon feed us.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
ta bort wow test mappen, ladda ner den nya. sen kan du lira lite iaf

Var kan jag ladda ned test-servern?

Visa signatur

Just do it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adriano18
Var kan jag ladda ned test-servern?

https://test.worldofwarcraft.com/en/login/login?service=http%...

logga in där och så kommer du se

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Error var tionde sekund.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C