Permalänk
Medlem

Din iMDB-sida är kanon! Det enda som jag saknar är en länk från filmens info-sido till User ratings, där man kan se vilka betyg som givits, och hur olika åldersgrupper röstade. Om du kunde fixa det skulle det vara perfekt!

Permalänk
Hedersmedlem

DIFference: Jepp, därför jag slutade med det. Swec funkar inte så bra för mig så jag kan inte kolla på förra sidan och se om/vad jag skrev om det...

Winge: Ska kolla på det efter middagen
Håller på med mitt lilla chatsystem för tillfället.

Edit: Klart, så vitt jag kan se! La till en "detailed"-länk som ni antagligen inte missar.

Ska försöka fixa till så att radavståndet är lika överallt sedan, just nu tycks det vara så att jag får välja vilka det ska se bra hos.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
NAS: 6700K/16GB/Debian+ZFS | Backup (offsite): 9600K/16GB/Debian+ZFS

Permalänk
Medlem

Tackar!

Om jag ska komma med lite ytterligare kritik, så ser det fortfarande ut för mig som på s.c.s.i.:s första skärmdump, dvs. utan tom rad mellan styckena. (Även om det inte gör särskilt mycket.)

Viktigare då är att det är en bug med teckenkoder: t.ex. så har det som skulle stå i koden som &.#197; blivit förvanskat till &.amp;#197; vilket naturligtvis visas som &.#197; på mobilen istället för bokstaven Å.

Edit: La in punkter efter &, för att det skulle visas korrekt. Bortse från dem.

Permalänk
Hedersmedlem

Fixade åäö-problemen.
Jag la även tillbaka titeln högst upp på infosidan, den försvann när jag gjorde om systemet lite.

Radavstånden vet jag inte riktigt vad jag ska göra åt, kan inte få det att se bra ut på alla ställen på samma gång.
Det är ju dock inte livsviktigt, men jag ska kolla på det sen ändå.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"

Permalänk
Medlem

Funkar på min T68i, grymt Gjort i Java sa du? (Eller yrar jag bara?) Läser programmering A (med Java) kan i princip allt redan (programmerat/ar C++ ibland). Sånt här är ju riktigt kul att göra Har bara gjort ett program vid namn "johle's GTA: Vice City Vehicle Editor" i C++ Dock textbaserat Galet att över 50 000 laddat ner det bara

Fatta tufft ditt program var =D

Glassigt värre

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Ett program som kan omvandla mellan binär, dec och hex vore väldigt fint

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Hedersmedlem

johle: Tackar
Ditt program är nog jobbigare att skriva dock, skulle jag tippa på. Det här tog inte så värst mycket tid när jag väl kom igång, det var det första jag skrev i java.

NiV3Rt: Heh, jag har faktiskt redan ett sånt, skrev det snabbt till mig själv.
Den enda nackdelen är väl att det är drygt att skriva hex-tal, eftersom man måste skriva A-F som vanliga bokstäver.

Jag har inte utvecklingsmiljön fixad just nu, men jag har en binär klar, så...
http://fdiv.org/java/sciconvert.jar

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Riktigt användbart för mig som är lat

EDIT: En miniräknare som är bättre än den som finns i min w800i vore fint

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-