HL2 Mod: Goldeneye Source Alpha1 - UTE NU!!!

Permalänk
Medlem

HL2 Mod: Goldeneye Source Alpha1 - UTE NU!!!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

ooh. ska genast testa.
BTW: Va det inte nån snack om en port av goldeneye till DS och våga inte änns nämna Rogue agent

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

lol, nån som testat?

Permalänk

Screenshots någon?

Visa signatur

AMD athlon 64 3000+ | Geforce 6800 Gt leadtek | Asus K8N| Antec Sonata | 1024 Corsair pc3200

Permalänk
Medlem

Jag beundrar designen på deras hemsida. Även jag skulle vilja se lite screenshots.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Hemsidan är rätt temporär skulle jag gissa på, de har haft en annan tidigare. Google har den cashad om man vill kolla på den.

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Avstängd

SP eller MP?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk

Någon sweclockare som kan lägga upp filen? Tar så himlans lång tid...

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Den finns som torrent där annars

öö verkar inte finnas nån client . .så går bara nån multibana. . Men det var fan rätt känsla

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

URK! "Vem kan trycka flest gånger på musen under 5sekunder?" Så var gameplayet ungefär. Rätt snygga banor men resten sög.

Permalänk

Det var Goldeneye rätt igenom.
Perfekt.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

är det singleplayer också?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Av screensen att dömma är det lika fult som Golden Eye iaf.

Visa signatur

AMD XP 3200+, Radeon x850 XT, 1024 mb Kingston pc3200

Permalänk
Medlem

Jag håller på att slänga upp setupfilen på en server på bra lina nu. Länk kommer senare.

Edit
Så, borde vara lite snabbare. Får se hur länge jag har den uppe, någon dag till bara, ingen ide att spriden den på för många ställen.

http://ds.hj.se/~martinsson/spel/GESource_Alpha1.zip

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem

Hur startar man skiten sen? =(

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Jag håller på att slänga upp setupfilen på en server på bra lina nu. Länk kommer senare.

Edit
Så, borde vara lite snabbare. Får se hur länge jag har den uppe, någon dag till bara, ingen ide att spriden den på för många ställen.

http://ds.hj.se/~martinsson/spel/GESource_Alpha1.zip

tack du!

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Hur startar man skiten sen? =(

Lägg goldeneye-mappen i mappen som jag tror heter sourcemods. Sedan startar du Steam och så finns spelet i listan.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

pissedåligt

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem

kul idé måste jag säga mend et verkar ju som om spelet inte var så kul dock?

Permalänk
Medlem

skulle vilja pröva det mot någon först å främst :/ inte så kul att springa runt banan själv:D

och så är det bara alpha som sagt

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem

Kan vara bra att tänka på att det är första alpha-versionen som har är ute innan man dömer det på en gång. Se det lite mer som ett verktyg för att springa runt och kika in banorna och ingenting annat.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

Tackar.. Måste testa=)=)

Visa signatur

P4 3.0,, 1024mb minne,, Geforce 6600GT 450 Gb.

Permalänk
Medlem

Äkta Golden eye (n64) känsla i det! Man kan inte hoppa och har inget sikte, dom har till och med kodat så att när du står vid t.ex en dörr och tittar mot dörren syns din kropp igenom! äkta goldeneye säger jag ! perfekt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cuel
Äkta Golden eye (n64) känsla i det! Man kan inte hoppa och har inget sikte, dom har till och med kodat så att när du står vid t.ex en dörr och tittar mot dörren syns din kropp igenom! äkta goldeneye säger jag ! perfekt.

Konstigt, jag kunde hoppa i spelet.
Kanske var serverns inställningars fel.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Jag håller på att slänga upp setupfilen på en server på bra lina nu. Länk kommer senare.

Edit
Så, borde vara lite snabbare. Får se hur länge jag har den uppe, någon dag till bara, ingen ide att spriden den på för många ställen.

http://ds.hj.se/~martinsson/spel/GESource_Alpha1.zip

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wooe
Jag håller på att slänga upp setupfilen på en server på bra lina nu. Länk kommer senare.

Edit
Så, borde vara lite snabbare. Får se hur länge jag har den uppe, någon dag till bara, ingen ide att spriden den på för många ställen.

http://ds.hj.se/~martinsson/spel/GESource_Alpha1.zip

Bra lina, 2 mb/s Sank you.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | EVGA G2 Supernova 850 W | MSI Z87-G45 GAMING ATX | Intel Core i5 4670K @ 4.0 GHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | 2 x MSI GeForce GTX 760 2GB TF | Crucial DDR3 BallistiX Tactical 16GB @ 1600 MHz | Intel X25-M SSD 160GB | Samsung 850 EVO 250 250 GB | WD Caviar® Black 1TB 32MB Cache 7200RPM | Seagate Expansion Desktop Drive 3TB | SteelSeries Siberia V2 White | Microsoft Sidewinder X4 | Logitech MX518

Permalänk
Sötast

HAHAHHA Herregud! jag återkommer med bild om några sekunder!

Detta är min första screenshot tagen, i min första runda någonsin i spelet Goldeneye source.

Jag totalägde hela servern på bara ett par minuter, och detta blev resultatet.

Fyfan vad jag älskar urusla spelare och admins... verkligen priceless!

Server IP : 217.158.176.43:27015
"EliteServ.co.uk | Golden Gun" heter dom

Andra servern jag lirade på vann jag med 99 K 46 D

Har screenshots upp till 90-39 om nu någon vill se

Permalänk

Haha, det låter roligt ^^

Nån som känner för att köra nu? (20:52 onsdag).
Posta ett ip till nån server vi kan hålla till. Jag kan bara köra till ~23.00 dock.

Får testa nu!

Jag kör nog lite på servern som tipsades om ovan.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz

Detta är min första screenshot tagen, i min första runda någonsin i spelet Goldeneye source.

Jag totalägde hela servern på bara ett par minuter, och detta blev resultatet.

haha du också? var ju ingen som hade skill i det spelet verkade det som.. iof hade jag bara 75kills 19 death så jag tycker inte dom borde bannat mig då..